Home > Kursy i Szkolenia > Rozwój Zasobów Ludzkich > Warszawa > Max(i) Zysk - Gra Strategiczna - Szkolenie dla Firm - Warszawa - Mazowieckie

Max(i) Zysk - Gra Strategiczna - Szkolenie dla Firm

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KRA Szkolenia

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Max(i) Zysk - Gra Strategiczna - Szkolenie dla Firm - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie prowadzone w formie gry, które umożliwia przeprowadzenie treningu menedżerskiego
    w zakresie zarządzania organizacją i integracji zespołu.
    W grze uczestnicy mogą wykazać się znajomością zasad zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach silnej konkurencji rynkowej i wręcz burzliwych zmian
    w otoczeniu organizacji.

    Uczestnicy mają praktyczną możliwość wykorzystania posiadanej wiedzy z zakresu zarządzania: strategicznego, taktycznego, operacyjnego.

    Forma warsztatowa umożliwia praktyczne wdrożenie teorii w sytuacji niepewności oraz ryzyka bez ponoszenia realnych konsekwencji. Umożliwia także dzielenie się doświadczeniami i wiedzą z innymi uczestnikami. Decyzje mogą być podejmowane przez jedną lub wiele osób – warunkuje to przyjęty model zarządzania, który jest weryfikowany podczas gry.

    Gra kształtuje i utrwala nawyki wykorzystywania różnych kompetencji. Uczestnicy mają więc za zadanie podejmować kluczowe decyzje dotyczące: nakładów finansowych, inwestycji w personel, poziomu zapasów, cen, kształtowania strategii sprzedaży, podejmowania prób wpływania na popyt i podaż itp.

    Gra ma również charakter interakcyjny – wynik końcowy zależy od decyzji podjętych przez konkurencję. Tym samym umożliwia szybką ocenę trafności decyzji własnych i konkurencji.

    Gra zawiera wiele elementów psychologiczno – socjologicznych zdefiniowanych głównie poprzez kompetencje. Jest również dobrym narzędziem diagnozowania sprawności działania i może służyć
    do analizy popełnianych błędów lub mało efektywnych decyzji. Ujawnia także predyspozycje uczestników
    do roli lidera.

    Tematyka:
    Tematyka uzależniona jest od rodzaju kompetencji, na które gra jest ukierunkowana. Mogą to być np.:
    - komunikacja
    - budowanie zespołu
    - zarządzanie czasem własnym i zespołu
    - zarządzanie zespołem

Inne informacje związane z Rozwój Zasobów Ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |