Studia Podyplomowe- Metody Budowania Przewagi Konkurencyjnej w Biznesie

Więcej informacji

Studia Podyplomowe- Metody Budowania Przewagi Konkurencyjnej w Biznesie

  • Profil słuchacza / wymogi Dla kogo? Przedstawiciele wysokiego i średniego szczebla zarządzania, kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw.
  • Szczegółowe informacje

    Program studium:

    • Zasady i modele konkurencji w gospodarce rynkowej
    • Zarządzanie strategiczne jako sposób tworzenia przewagi na rynku
    • Nowoczesne techniki zarządzania przedsiębiorstwem
    • Budowanie wartości klienta jako sposób konkurowania na rynku
    • Tworzenie wartości dodanej do produktu oraz budowanie silnej pozycji marki
    • Architektura kanałów dystrybucji i zarządzanie cenami
    • Strategie skutecznego i efektywnego komunikowania się z rynkiem
    • Kształtowanie umiejętności i kwalifikacji personelu
    • Techniki myślenia kreatywnego
    • Metody analizy informacji w procesach decyzyjnych
    • Seminarium

    Kierownik studium: dr Tomasz Kopczyński

    Zajęcia prowadzone są w formie wykładów i ćwiczeń warsztatowych. Zajęcia poprowadzą: prof. dr hab. Henryk Mruk, dr Aleksandra Kaniewska-Sęba, dr Tomasz Kopczyński, dr Grzegorz Leszczyński, dr Małgorzata Michalik, dr Zygmunt Waśkowski, mgr Aleksandra Kopczyńska, mgr Jarosław Mruk oraz praktycy reprezentujący agencje marketingowe i reklamowe, firmy doradcze i firmy konsultingowe.

    Studium trwa dwa semestry od października do czerwca. Zjazdy planowane są raz na trzy tygodnie.

    Liczba godzin: 190

    Studium kończy egzamin połączony z obroną pracy dyplomowej.

    Warunkiem uruchomienia studiów jest zapisanie się co najmniej 28 osób.

Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie