Studia Podyplomowe - Marketing w Sieci

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Marketing w Sieci

  • Cele Celem proponowanych studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
    W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, przeprowadzać badania on-line, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów.
    Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania autorytetów w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie mediów interaktywnych ich poznania, zadania nurtujących pytań, stanowi dodatkową korzyść dla studentów.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia przeznaczone są dla do specjalistów w zakresie marketingu, menadżerów, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem.
    Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.
  • Szczegółowe informacje Atuty kierunku:
    • Unikatowe w Polsce studia podyplomowe przedstawiające w praktyczny sposób zagadnienia związane z marketingiem internetowym przygotowane we współpracy z RAII, (http://raii.pl/) czyli Rzeszowską Akademią Innowacji Internetowych oraz Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
    • Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele znanych w sieci firm, takich jakOnet.pl czy Gadu-Gadu S.A, Nasza-Klasa Sp. z o.o., i K2 Internet S.A.
    • Słuchacze pod opieką praktyka przygotują pracę dyplomową w formie kompleksowej kampanii internetowej.
    • Patronat merytoryczny nad kierunkiem ma Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacja zrzeszająca największe podmioty rynku internetowego w Polsce.
    Absolwenci uzyskają praktyczne umiejętności w zakresie:
    • projektowania i przeprowadzania kampanii reklamowych online
    • przeprowadzania projektów badawczych w Internecie
    • wykorzystania najnowszych trendów w sieci w działalności marketingowej
    • podstaw grafiki i animacji 3d
    • znajomości podstaw funkcjonowania sieci, pod kątem technologicznym
    • wykorzystania wyszukiwarek i pozycjonowania w marketingu
    • wykorzystania technologii mobilnych, email marketingu w prowadzeniu kampanii
    • wdrażania kampanii PR w sieci
    • analizy społecznego wymiaru Internetu
    • podstaw prawnych funkcjonowania serwisów i prowadzenia kampanii w sieci
    • tworzenia rozwiązań commerce (sklepów internetowych)
    • zarządzania zespołem projektowym

    Program studiów:
    PODSTAWY MARKETINGU W SIECI:
    • wprowadzenie do marketingu i PR
    • najnowsze trendy w marketingu internetowym
    • tworzenie kampanii reklamowych w Internecie
    • planowanie strategiczne w Internecie
    NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO:
    • E-mail marketing
    • narzędzia mobilne w marketingu
    • podstawy e-commerce
    • pozycjonowanie stron internetowych i marketing w wyszukiwarkach
    • PR w Internecie
    • serwisy produktowe i korporacyjne
    TECHNOLOGIE INTERNETOWE:
    • podstawy technologii internetowych
    • warsztaty graficzne i multimedialne
    SPOŁECZNY WYMIAR INTERNETU:
    • zachowania konsumentów w Internecie
    • najnowsze trendy w sieci
    • społeczna przestrzeń Internetu
    • socjologia zmian społecznych
    ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE:
    • budowa i zarządzanie zespołem projektowym
    • prawne aspekty Internetu
    • seminarium dyplomowe
    Czas trwania studiów:
    Studia trwają dwa semestry i obejmują 208 godzin zajęć.
    Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty  oraz w niedziele.

    Sposób sprawdzania efektów nauczania:
    Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie kampanii marketingowej w sieci, z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej w trakcie zajęć.

Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes