Zarządzanie Działem Sprzedaży / Zespołem Handlowym - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Avenhansen Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Działem Sprzedaży / Zespołem Handlowym - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników i managerów działów handlowych oraz dla osób bezpośrednio lub pośrednio odpowiedzialnych za wyniki działu handlowego.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia
    1. Efektywna sprzedaż
      • Narzędzia świadomego zwiększania sprzedaży
      • Kilka podstawowych zależności działających w dziale handlowym handlowca
    2. Planowanie sprzedaży
      • Podział zadań pomiędzy handlowców
      • Szacowanie przyszłych wyników
      • Ocena wyników ich pracy
    3. Zarządzanie klientami i wartością klienta
      • Co to jest wartość klienta
      • Segmentacja i jej wpływ na wyniki
      • Cykle życia klientów
      • Narzędzia budowania programów cenowych i lojalnościowych
    4. Projektowanie systemów obsługi klienta
      • Jak zbudować system obsługi klienta
      • Czy w danej firmie jest on konieczny
      • Badanie satysfakcji klientów
    5. Kluczowi klienci
      • Po co klasyfikować klientów
      • Jak klasyfikować klientów
      • Motywy decyzji klientów
      • Różne strategie współpracy
    6. Strategia i plany sprzedaży
      • Zadania w zakresie wielkości sprzedaży, aktywności handlowców, parametrów finansowych i inne
      • Działania sprzedażowe i wspomagające
      • Wspieranie handlowców w pozyskiwaniu klientów poprzez działania marketingowe
      • Dostosowanie działań wspomagających do grupy docelowej
    7. Motywowanie handlowców
      • Jak motywować i czym motywować handlowców
      • Kiedy należy motywować handlowców
      • Systemy motywacyjnego wynagrodzenia
    8. Kierowanie zespołem i kontrola pracy handlowców
      • Manager jako lider i mentor
      • Pomoc w zarządzaniu czasem
      • Czynniki dezorganizujące pracę handlowcom
      • Bieżące monitorowanie pracy sprzedawców
      • Ocena skuteczności i wyników finansowych
    9. CRM pomoc czy przeszkoda
      • Kiedy wdrażać CRM
      • Jak CRM pomaga w dziale sprzedaży
      • Problemy we wdrażaniu i opór handlowców

Inne informacje związane z handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |