STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ MEDIÓW I KOMUNIKACJA

Więcej informacji

STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ MEDIÓW I KOMUNIKACJA

  • Cele Studia podyplomowe mają na celu orientację w ogólnej sytuacji mediów i przygotowanie do zarządzania w mediach oraz umiejętność odnalezienia się osobistego w kontaktach z reporterami i dziennikarzami.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia te są ofertą dla managerów mediów, którzy mają przygotowanie ekonomiczne, ale brak im doświadczenia medialnego. Są także doskonałą bazą dla osób publicznych, które są "narażone" na kontakty z mediami.Ze względu całościowe ujęcie problematyki mediów, studia dają też możliwość poszerzenia swojego wykształcenia pedagogicznego o przestrzeń mediów.
  • Szczegółowe informacje Program studiów (liczba godzin: 201) :
     
    I Rynek
    1.     Zarys historii mediów
    2.     Telekomunikacja na tle makroekonomicznym (świat i polska)
    3.     Sytuacja na polskim rynku mediów
    4.     Organy regulacyjne na świecie i w Polsce
    5.     Polska radiofonia i telewizja publiczna
    6.     Misja i edukacja w mediach
    7.     Perspektywy rozwoju mediów w Polsce (m.in. cyfryzacja)
     
    II Zarządzanie
    8.      Zarządzanie w mediach
    9.      Planowanie pracy w redakcji
    10.    Sponsoring, umowa barterowa
    11.    Drogi i bezdroża reklamy
    12.    Opinia, Oglądalność, sondaże
    13.    Etyka, manipulacja i terroryzm medialny
    14.    Problemy kampanii wyborczej w mediach
     
    III Wizerunek
    15.   Umiejętność korzystania z mediów
    16.   Budowa wizerunku w mediach - wzorce osobowe
    17.   Kontakty z mediami - praca rzecznika prasowego
    18.   Prawo prasowe
    19.   Prawo autorskie
    20.   Własny warsztat dziennikarski i elektroniczny
    21.   Gatunki medialne
    22.   Programy i kampanie PR (planowanie i realizacja)
    23.   Konferencja prasowa - uwarunkowania organizacyjno-prawne
    24.   Warsztaty medialne
    25.   Złote pióra, złote mikrofony -spotkania autorskie
    26.   Retoryka (zasady poprawnej wymowy i pisania tekstów)
    27.   Efektywne komunikowanie
     
    IV Wykład do wyboru

    V   Seminarium dyplomowe
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja

  • Kurs - Negocjacje dla handlowców

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

  • Centrum: MWSZ-Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Filologia - Lingwistyka Stosowana - Specjalność Translatoryka

  • Centrum: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Dziennikarstwo

  • Centrum: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Tłumaczenie Audiowizualne

  • Centrum: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

  • Centrum: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Dziennikarstwo i Media Elektroniczne

  • Centrum: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
  • Więcej informacji