Studia I Stopnia - Zarządzanie - Specjalność Marketing

Więcej informacji

Studia I Stopnia - Zarządzanie - Specjalność Marketing

  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Chcesz wiedzieć jak osiągać sukcesy w działalności gospodarczej? Pragniesz poznać zasady handlu i marketingu, promocji i public relations? Interesujesz się ponadto ekonomią, organizacją i zarządzaniem przedsiębiorstw? Jeżeli tak, to podejmij studia w zakresie Markegintu

    Studia na tym kierunku zapewniają wykształcenie na poziomie wyższym z zakresu marketingu i zarządzania. Zapewniają również możliwość opanowania podstawowych technik komputerowych i dwóch języków obcych. Ukończenie tych studiów stwarza możliwość zatrudnienia w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych, agencjach reklamowych czy firmach public relations.

     Podstawowe przedmioty na studiach:
    • Elementy zachowań konsumentów na rynku
    • Marketing w handlu i usługach
    • Badania rynkowe i marketingowe
    • Zarządzanie i planowanie marketingowe
    • Marketing przemysłowy
    • Handel międzynarodowy
    • Analiza danych marketingowych
    • Zarządzanie jakością
    • Reklama
    • Public relation
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • STUDIA PODYPLOMOWE - MARKETING

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • Kurs - Marketing bezpośredni

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Merketing w Firmie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing Miast i Regionów

  • Centrum: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • Więcej informacji
  • Marketing Usług w Praktyce - Szkolenie

  • Centrum: Skills Up - Grupa Royal Property Poland
  • Więcej informacji
  • Nowoczesny Marketing - Szkolenie

  • Centrum: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Sukces w Marketingowym Zarządzaniu Małą i Średnią Firmą - Szkolenie

  • Centrum: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Więcej informacji