Sekretariat - Nowoczesne Metody Zarządzania Biurem - Szkolenie

Więcej informacji

Sekretariat - Nowoczesne Metody Zarządzania Biurem - Szkolenie

  • Cele # Koordynacja działań sekretariatu i współpracujących z nim działów
    # Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy wśród pracowników i klientów
    # Umiejętne zarządzanie czasem i realizacją harmonogramów
    # Profesjonalne prowadzenie rozmów przez telefon
    # Zarządzanie emocjami i budowanie poczucia własnej wartości
    # Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w sekretariacie
  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie adresowane jest do sekretarek i asystentek zarówno doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu.
    Jak również pracowników działu administracyjnego, wszystkich osób chcących zdobyć nowe umiejętności oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace administracyjno - biurowe np. w recepcji, punkcie obsługi klienta.
  • Szczegółowe informacje
    Sekretariat jest wizytówką firmy, miejscem pierwszego kontaktu decydującym o pierwszym wrażeniu o firmie i ma zasadniczy wpływ na wyobrażenie o niej. Komuś kto przychodzi tu po raz pierwszy, to jak wygląda i jak zachowuje się sekretarka, wiele mówi o reszcie firmy.
    Korzyści dla uczestników
    • Gruntowne poznanie zasad pracy w nowoczesnym sekretariacie
    • Poznanie umiejętności zarządzania własną pracą
    • Poznanie reguł profesjonalnego zachowania, dostosowanego do funkcji sekretariatu
    Program szkolenia
    • Podstawowe role i obowiązki sekretarki
    • Funkcja informacyjna sekretariatu
    • Organizacja czasu - ustalanie priorytetów
    • Różnice: sprawy ważne a pilne
    • Organizacja imprezy – check list
    • Kompendium sekretariatu i recepcji
    • Komputer narzędziem organizacji dokumentów
    • Korespondencja firmowa
    • Korespondencja elektroniczna
    • Komunikaty językowe i sygnały niewerbalne
    • Schematy obiegu dokumentów
    • Organizacja stanowiska pracy
    • Prowadzenie notatek, korespondencji i protokołów w budowaniu kalendarza działań
    • Współpraca z działami: udział w organizacji spotkań i obsłudze klientów
    • Profesjonalna obsługa klienta bezpośredniego i telefonicznego
    • Informacja zwrotna oraz działania podejmowane w wyniku skarg i zażaleń
    • Reakcje w sytuacjach konfliktowych a public relations firmy
    Metodologia szkolenia
    Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów ze starannie dobranymi ćwiczeniami, które utrwalają nabyte umiejętności, jak również pomagają wyeliminować najczęściej popełniane błędy. Wymiana doświadczeń sprzyja analizie własnych zachowań i pozwala znaleźć odpowiednie narzędzia radzenia sobie z najbardziej problematycznymi dla nas sytuacjami.
     
    Szkolenie składa się z następujących elementów:

    • Scenki warsztatowe
    • Ćwiczenia zespołowe, indywidualne
    • Ćwiczenia i gry edukacyjne
    • Ćwiczenia wdrażające nowe umiejętności i wiedzę
    • Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię, myślenie kreatywne
    • Case study - studium przypadków
    • Budowanie interakcji
    • Dyskusje
    • Stymulowanie pytań
    • Wprowadzenie do zagadnień
    • Uzupełnianie wiedzy odpowiednim materiałem
    Czas trwania szkolenia 2 dni szkoleniowe
Więcej informacji

Inne informacje związane z administracja-ogólne

  • Nowe Rozwiązania w Organizacji Wspierania Rodziny i Systemie Pieczy Zastępczej - Szkolenie

  • Centrum: ASAP24
  • Więcej informacji
  • Profesjonalna Asystentka/Sekretarka - Szkolenie

  • Centrum: ASAP24
  • Więcej informacji
  • Administracja Publiczna - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Administracja

  • Centrum: Akademia Leona Koźmiśnkiego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Administracja europejska

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Administracja

  • Centrum: WSHiP-Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Specjalizacja - administracja gospodarcza

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej
  • Więcej informacji