Profesjonalna Obsługa Klienta - Szkolenie

Więcej informacji

Profesjonalna Obsługa Klienta - Szkolenie

  • Cele Doskonalenie i nabycie umiejętności obsługi klienta, zwrócenie uwagi uczestników na bezpośredni kontakt z klientem, kształtowanie pozytywnego nastawienia do klienta, doskonalenie umiejętność udzielania klientom informacji zwrotnych oraz sterowania ich oczekiwaniami.
  • Profil słuchacza / wymogi Pracownicy działu obsługi klienta, sprzedaży, handlowcyProgram szkolenia
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia
    ● Podstawowe elementy obsługi klienta

    ● Typologia zachowań klientów i strategie radzenia sobie z ich zachowaniami

    ● Budowanie zaufania klienta

    ● Badanie potrzeb klienta - aktywne słuchanie i zadawanie pytań

    ● Zasady telefonicznej obsługi klienta

    ● Etapy rozmowy telefonicznej

    ● Umiejętność odbierania zastrzeżeń klienta bez utraty jego zaufania

    ● Panowanie nad stresem i radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta