Marketing internetowy i grafika komputerowa

Więcej informacji

Marketing internetowy i grafika komputerowa

  • Cele Celem specjalności jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej marketingu internetowego z uwzględnieniem zasad nowoczesnego zarządzania marketingowego, społecznych uwarunkowań marketingu internetowego oraz wykształcenie umiejętności projektowania i realizowania strategii reklamowych w Internecie. Ponadto absolwent specjalności oprócz znajomości tradycyjnych zagadnień zarządzania i marketingu będzie przygotowany do projektowania instrumentów komunikacji reklamowej przy użyciu grafiki, fotografii oraz animacji komputerowej.
  • Szczegółowe informacje  Marketing internetowy to promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i potencjalnych klientów. Promocja ta jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych i może obejmować sprzedaż, reklamę, budowanie wizerunku marki, badania marketingowe oraz obsługę klienta. Poprzez marketing internetowy można wspierać swoje bieżące działania w tej dziedzinie. Internetowe narzędzia marketingowe - takie jak poczta elektroniczna i listy wysyłkowe, reklama online, biuletyny elektroniczne, programy lojalnościowe, werbunkowe i stowarzyszeniowe oraz dobrze zaprojektowany serwis internetowy - pozwalają na bardziej interaktywną komunikację, niż tradycyjne metody promocji. Narzędzia te pomagają gromadzić dane o klientach, a następnie wykorzystywać je do prezentowania zindywidualizowanych informacji o firmie i jej produktach

    W programie specjalności m.in.: 
    •    E-biznes
    • Marketing internetowy
    w wyszukiwarkach (formy reklamy w wyszukiwarkach, cele działań marketingowych, metody działań marketingowych, ocena efektywności kampanii, źródła sukcesu)
    • Reklama internetowa (planowanie i przeprowadzanie kampanii w internecie - niezależnej lub wspieranej przez reklamę tradycyjną; formy przekazu online, korzyści i ograniczenia; charakterystyka polskich internautów i ich reakcji na reklamę w sieci, wykorzystanie nowych narzędzi reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, konstruowanie skutecznego przekazu online, skuteczne wykorzystanie e-mailingu, określanie profilu klienta online, pozycjonowanie oferty firmy w wyszukiwarkach, korzystanie z różnych typów banerów internetowych)
    •  Projektowanie i zarządzanie serwisami internetowymi
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes

  • Studia Podyplomowe - Internet w Działalności Przedsiębiorstwa

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Kurs - Prognozowanie sprzedaży

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Reklama Multimedialna

  • Centrum: Bielska Wyższa Szkoła im. Józefa Tyszkiewicza
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia Licencjackie - Zarządzanie handlem i usługami - kierunek Zarządzanie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządania Ochroną Pracy w Katowicach (WSZOP)
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing w Przedsiębiorstwie

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Biznes Elektroniczny

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - E-biznes - Internetowe Kampanie Reklamowe

  • Centrum: WSTI-Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach
  • Więcej informacji