Kurs - Negocjacje dla handlowców

Więcej informacji

Kurs - Negocjacje dla handlowców

  • Cele CELE SZKOLENIA Zapoznanie uczestników z metodami i technikami negocjacji handlowych oraz spowodowanie - poprzez intensywny trening, - by umiejętnie się nimi posługiwali. CZAS TRWANIA Dwa dni
  • Szczegółowe informacje RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
    • Rola motywacji w negocjacjach handlowych. Zasady motywowania ludzi.
    • Typy klientów wedle stosowanych przez nich strategii kupowania. Typy osobowości klientów, ich style zachowań i dostosowane do nich zasady postępowania.
    • Wywieranie wpływu na ludzi. Reguły wpływu i oparte na nich techniki.
    • Trzy style negocjowania: styl miękki, twardy i rzeczowy. Charakterystyka stylu rzeczowego.
    • Główne etapy procesu negocjacji handlowych.
    • Nawiązanie kontaktu z klientem i wstęp do rozmowy handlowej.
    • Zadawanie pytań - podstawowa metoda poznania potrzeb klienta.
    • Przedstawienie oferty. Zasady prezentacji handlowej.
    • Korzyści - to, co naprawdę sprzedaje się klientowi.
    • Rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej w negocjacjach handlowych.
    • Jawne i ukryte obiekcje klientów.
    • Techniki eliminowania obiekcji klientów.
    • Techniki finalizacji negocjacji handlowych.
    • Trudne sytuacje negocjacyjne. Radzenie sobie z agresją i manipulacjami, rozwiązywanie konfliktów. „Strategia przełamania”, usuwająca bariery w negocjacjach.
    • Sprzedaż po sprzedaży.
    • Główne przyczyny porażek w sprzedawaniu.
    • Pożądane cechy sprzedawcy-negocjatora. Kształtowanie wizerunku sprzedawcy.
    METODY SZKOLENIA

    Zajęcia prowadzone będą metodami warsztatowymi w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą: praktyczne ćwiczenia poszczególnych umiejętności, demonstracje, zadania rozwijające sprawność komunikowania, wykłady oraz dyskusje moderowane, symulacje realnych problemów, gry negocjacyjne. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe.

Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w handlu

  • STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ MEDIÓW I KOMUNIKACJA

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • STUDIA PODYPLOMOWE - DZIENNIKARSTWO EKONOMICZNE

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

  • Centrum: MWSZ-Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Filologia - Lingwistyka Stosowana - Specjalność Translatoryka

  • Centrum: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Dziennikarstwo

  • Centrum: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Tłumaczenie Audiowizualne

  • Centrum: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

  • Centrum: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
  • Więcej informacji