HR dla Kadry Kierowniczej - Szkolenie

Więcej informacji

HR dla Kadry Kierowniczej - Szkolenie

  • Cele Celem szkolenia jest nabycie umiejętności profesjonalnej rozmowy z kandydatami, ocena i weryfikacja potencjału kandydatów do pracy, ocena potrzeb szkoleniowych zespołu i pracowników oraz skuteczne motywowanie i ocena pracowników.
  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie adresowane jest dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania w organizacji, członków zarządu, kadry kierowniczej średniego szczebla oraz menedżerów liniowych.
  • Szczegółowe informacje KORZYŚCI
    • Wysoka jakość
      zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
    • Praktyczna forma
      szkolenie ma formę treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
    • Wzajemna wymiana doświadczeń
      pomiędzy uczestnikami szkolenia, co pozwoli na weryfikację i doskonalenie umiejętności
    • Konsultacje z trenerem
    • Certyfikat ukończenia szkolenia.
    PROGRAM RAMOWY
    1. Proces rekrutacji i selekcji pracowników
      • Analiza zapotrzebowania personalnego w firmie
      • Określenie wymagań: wymagania osobowe, pięciostopniowy system analizy przydatności kandydata do pracy
      • Budowanie profilu kompetencyjnego kandydata
      • Selekcja podań o pracę
      • Techniki prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
      • Inne metody procesu kwalifikacji
    2. Określanie potrzeb szkoleniowych pracowników
      • Szkolenia a polityka firmy
      • Analiza potrzeb w oparciu o cele stanowisk pracy
      • Techniki i narzędzia analizy potrzeb i efektywności szkoleń
      • Określenie kompetencji "idealnego pracownika"
      • Weryfikacja potrzeb szkoleniowych na poszczególnych stanowiskach pracy
    3. Ocena i motywowanie pracowników
      • Ankieta jako podstawowy materiał weryfikujący umiejętności pracowników
      • Kontrola
      • Motywująca nagana
      • Pochwała
      • Ocena okresowa
    4. Coach menedżer
      • Kompetencje merytoryczne
      • Znajomość prawidłowości rządzących procesem uczenia się
      • Efektywne techniki komunikacyjne, czyli porozumiewanie się bez barier
      • Inteligencja emocjonalna
      • Realizowanie zadania bądź określonego działania ujętego w planie
      • Ocena wykonanych działań
      • Planowanie efektywniejszego funkcjonowania
      • Zakończenie coachingu
Więcej informacji

Inne informacje związane z rozwój kardy kierowniczej