Home > Kursy i Szkolenia > Rozwój Kardy Kierowniczej > Warszawa > Organizacja Czasu - Jak Być Bardziej Efektywnym i Zorganizowanym - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Organizacja Czasu - Jak Być Bardziej Efektywnym i Zorganizowanym - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Altkom

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Organizacja Czasu - Jak Być Bardziej Efektywnym i Zorganizowanym - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie skierowane do specjalistów, menadżerów, handlowców, konsultantów, trenerów, słowem wszystkich, dla których czas ich życia jest tak cenny, że warto nareszcie nim zarządzać a nie pozwalać mu "umykać".
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
    • zwiększenie efektywności pracy własnej
    • zwiększenie skuteczności realizacji zadań i ustalania priorytetów
    • umiejętne wykorzystywanie narzędzi wspomagających redukowanie strat czasu
    • umiejętność harmonijnego  zarządzania obowiązkami w pracy i życiu osobistym
    • mniej stresu i więcej komfortu na co dzień
    • unikanie prokrastynacji - choroby XXI wieku
    Oczekiwane przygotowanie słuchaczy: Wiedza na temat komunikowania się w organizacji. Osobiste doświadczenia związane z gospodarowaniem czasu, planowaniem pracy, wyznaczaniem celów.

    Metoda szkolenia: Warsztaty: analiza przypadków, symulacje, odgrywanie ról i informacja zwrotna dla uczestników, mini wykłady, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w podgrupach, kwestionariusze.

    Czas trwania: 14 godzin

    Tematy zajęć:
    1. Czy zarządzanie czasem jest możliwe?
      • ocena własnych umiejętności gospodarowania czasem
      • zarządzanie czasem dla spontanicznych i chaotycznych
      • cele zawodowe i prywatne - jakie są Twoje wartości i marzenia?
    2. Analiza czasu
      • metody sporządzania budżetu czasu
      • diagnozowanie własnych deficytów  
    3. Priorytetyzacja
      • pilne i ważne- jak je odróżnić
      • techniki wyboru priorytetów (metoda Eisenhowera, technika ABC, zasada Pareto)
      • SMART - jak formułować ambitne i realistyczne cele?
    4. Planowanie w czasie
      • plany roczne, kwartalne, miesięczne, tygodniowe
      • planowanie dnia (metoda ALPEN, krzywa wydajności, reguła 60/40, efekt piły)
      • narzędzia wspomagające planowanie
    5. Większe przedsięwzięcia - jak nimi kierować?
      • ścieżki krytyczne H. Gantta  i wykres sieciowy PERT -­ elementy zarządzania projektem
      • delegowanie zadań - nie wszystko musisz zrobić sam

Inne informacje związane z Rozwój Kardy Kierowniczej

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X