Budowanie Lojalności Klientów - Szkolenie

Więcej informacji

Budowanie Lojalności Klientów - Szkolenie

  • Cele Szkolenie przybliży metody działania polskich firm, które świadomie i z dużym powodze­niem stosują marketing partnerski. Opowiemy o firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar kon­kurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny.
  • Profil słuchacza / wymogi Właściciele firm, Kierownicy, Handlowcy, „Marketingowcy" i inni pracownicy firm.
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia
    • Lojalność jako podstawa działalności firmy
    • Zarządzanie klientami
    • Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność.
    • Pracownicy a lojalność klientów
    • Rola działań promocyjnych oraz produktów markowych w budowaniu lojalności klientów.
    • Programy lojalnościowe.
    • Przykłady realizacji programów lojalnościowych w Polsce.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta