Kurs - jak wygrać w negocjacjach - Korespondencyjnie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ESKK

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kurs - jak wygrać w negocjacjach - Online

  • Cele
    Kurs umożliwia skuteczne opanowanie technik negocjacji – umiejętności niezwykle cennej zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Omawia szczegółowo etapy przygotowania negocjacji, strategie i triki negocjacyjne oraz uczy, jak radzić sobie z przeszkodami w negocjacjach. Kurs dostarcza także wiedzy na temat sposobów wywierania wpływu na innych, sprawnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej, motywacji oraz ekonomicznej organizacji pracy. Program kursu uwzględnia zasady savoir-vivre'u oraz etyki biznesowej.
  • Szczegółowe informacje
    Zalety Kursu
    • kompleksowe podejście do zagadnienia negocjacji
    • praktyczne przykłady
    • efektywny system powtórek
    • opieka doświadczonego nauczyciela
    • możliwość przystąpienia do egzaminu organizowanego przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu
    Długość Kursu
    • długość kursu: 16 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
    • średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
    • opłata za kurs (materiały lekcyjne i opieka nauczyciela)
    Program kursu

        * Zeszyt 1

          Człowiek jako istota społeczna.
          Psychologia stosunków interpersonalnych. Cechy i umiejętności niezbędne dla skutecznego
          negocjatora. Podstawy zachowania. Psychologiczne pułapki.

        * Zeszyt 2

          Podstawy negocjacji
          Czym są negocjacje? Kiedy negocjujemy? Definicje negocjacji. Reguły negocjacyjne. Podstawy
          marketingu. Motywy zakupu, czyli elementy strategii nabywczych klientów.

        * Zeszyt 3

          Przygotowanie do negocjacji
          Cele, cele pośrednie, cele alternatywne. BATNA. Planowanie. Mindmapping.

        * Zeszyt 4

          Przygotowanie do negocjacji
          Organizacja pracy. Zarządzanie czasem.

        * Zeszyt 5

          Samoocena jako punkt wyjścia do negocjacji
          Inteligencja. Inteligencja emocjonalna. Temperament. Typologia osobowościowa.
          Predyspozycje wynikające z różnic osobowościowych. Asertywność.

        * Zeszyt 6

          Komunikacja werbalna
          Zasady sprawnej komunikacji. Rodzaje i rola pytań. Parafraza i informacja zwrotna. Kultura
          języka. Rola języka w procesie sprzedaży.

        * Zeszyt 7

          Komunikacja niewerbalna
          Natura autoprezentacji. Taktyki autoprezentacyjne. Mowa ciała. Motywy autoprezentacyjne.

        * Zeszyt 8

          Wywieranie wpływu na innych
          Sugestia a manipulacja. Narzędzia wywierania wpływu. Podstawy marketingu.

        * Zeszyt 9

          Negocjacje indywidualne
          Predyspozycje indywidualne. Typy negocjatorów. Płeć mózgu i jej rola w negocjacjach.

        * Zeszyt 10

          Negocjacje zbiorowe
          Czym jest grupa społeczna? Role grupowe i ich znaczenie w negocjacjach.

        * Zeszyt 11

          Negocjacje a przywództwo
          Podstawy zarządzania zespołem. Style zarządzania a sposób negocjacji. Wizerunek społeczny
         człowieka zajmującego wysokie stanowisko.

        * Zeszyt 12

          Twórcze rozwiązywanie problemów
          Co to jest kreatywność? Rola kreatywności w rozmowach handlowych. Techniki twórczego
          rozwiązywania problemów.

        * Zeszyt 13

          Negocjacje właściwe
          Fazy negocjacji. Strategie. Triki negocjacyjne. Negocjacje na co dzień.


        * Zeszyt 14

          Negocjacje właściwe
          Trudni negocjatorzy. Gniew – Twój przeciwnik w negocjacjach. Strach w negocjacjach. Trema,
          stres, nieśmiałość – czynniki wpływające na jakość negocjacji. Telenegocjacje.

        * Zeszyt 15

          Etykieta menedżera
          Dobre maniery. Moda a elegancja. Bilety wizytowe. Prezenty. Prawa pierwszeństwa.

        * Zeszyt 16

          Negocjacje – podsumowanie
          Elementy psychologii sprzedaży. Sprzedaż partnerska. Etyka w biznesie. Sztuka negocjacji,
          czyli każdy może stać się dobrym negocjatorem.


Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |