Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Galeria obrazów
Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie
Szczegóły Studia I Stopnia - Filologia Angielska - Zaoczne - Lublin - Lubelskie
Cele
Absolwenci filologii angielskiej naszej uczelni otrzymują wykształcenie humanistyczne, poznają strukturę i historię języka angielskiego oraz doskonalą jego znajomość. Otrzymują wiedzę z zakresu historii, literatury i kultury krajów angielskiego obszaru językowego oraz wiedzę teoretycznoliteracką i językoznawczą. Dzięki rozbudowanemu blokowi zajęć pedagogiczno-metodycznych oraz praktykom dydaktycznym w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych zostaną przygotowani do podjęcia pracy nauczyciela lub lektora języka angielskiego na wszystkich poziomach nauczania. Na trzecim roku studiów przewidywane jest wprowadzenie specjalizacji przygotowujących do pracy również poza szkolnictwem. Plan studiów dziennych przewiduje ok. 2200 godzin zajęć w postaci wykładów i ćwiczeń (studia zaoczne - ok. 1700 godzin).
Tutuł uzyskany
Licencjat
Szczegółowe informacje
kierunek : Filologia
specjalność: Filologia angielska
1 Język obcy
2 Historia filozofii
3 Przedmiot do wyboru – informatyka / łacina
4 Wychowanie fizyczne
5 Historia literatury angielskiej
6 Historia literatury amerykańskiej
7 Gramatyka opisowa
8 Kultura obszaru językowego- W. Brytania
9 Kultura obszaru językowego- St. Zjednoczone
10 Historia obszaru językowego- W. Brytania
11 Historia obszaru językowego- St. Zjednoczone
12 Wstęp do językoznawstwa
13 Wstęp do literaturoznawstwa
14 Historia języka angielskiego
15 Gramatyka kontrastywna
16 Praktyczna nauka języka angielskiego
17 Język angielski w mediach
18 Wykład monograficzny
19 Seminarium licencjackie
20 Praktyczna nauka języka hiszpańskiego
21 Podstawy pedagogiki
22 Podstawy psychologii
23 Teorie uczenia się i nauczania
24 Metodyka nauczania języka obcego – j. ang.
25 Metodyka nauczania języka obcego – j. hiszp.
26 Metodyka nauczania małych dzieci
27 Techniki mówienia
28 Techniki informatyczne w nauczaniu języków obcych