Home > Kursy i Szkolenia > Rozwój Zasobów Ludzkich > Warszawa > Strategia Zarządzania Ocenami Okresowymi i Kompetencjami - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Strategia Zarządzania Ocenami Okresowymi i Kompetencjami - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Strategia Zarządzania Ocenami Okresowymi i Kompetencjami - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    PROGRAM SZKOLENIA:
    1. Podstawy strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi – oceny okresowe i  kompetencje.
    • system ocen okresowych – efektywne narzędzie poprawy jakości pracy;
    • zarządzanie kompetencjami – droga rozwoju firmy w oparciu o kluczowe umiejętności pracowników.
    2. Systemy ocen okresowych w polityce personalnej organizacji.
    • najważniejsze cele oceny – korzyści, cele i funkcje systemu ocen pracowniczych w firmie;
    • wprowadzanie systemu ocen pracowniczych – oczekiwania pracowników a kryteria służące profesjonalnej ocenie pracownika.
    3. Tworzenie systemu ocen okresowych.
    • etapy działań – planowanie, szkolenie, wybór i przygotowanie osób oceniających;
    • metody oceny pracowników – wybór koncepcji;
    • błędy „techniczne” w  przygotowywanie systemu ocen.
    4. Rozmowy oceniające z pracownikami.
    • zasady prowadzenia rozmów – częstotliwość, przygotowanie, schemat, podsumowanie;
    • przekazywanie konstruktywnej krytyki i konstruktywne formułowanie pochwał;
    • psychologiczne pułapki oceniania;
    • trudne sytuacje podczas rozmów oceniających.
    5. Dlaczego zarządzanie kompetencjami jest efektywne?
    • definicja i  rodzaje kompetencji;
    • kluczowe kompetencje pracownika – budowanie ścieżki rozwoju;
    • powiązania zarządzania kompetencjami z pozostałymi narzędziami zarządzania zasobami ludzkimi – wykorzystanie kompetencji w procesach personalnych.
    6. Budowanie opisów kompetencji.
    • Metody poszukiwania informacji kompetencjach w firmie – analiza struktury organizacji;
    • definiowanie kompetencji;
    • budowanie skal behawioralnych kompetencji.
    7. Podsumowanie.

Inne informacje związane z Rozwój Zasobów Ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |