Psychologia w Biznesie - Kurs

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem bit Polska Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Psychologia w Biznesie - Kurs - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Podniesienie poziomu wiedzy na temat czynników warunkujących skuteczną pracę zespołów zadaniowych. Zdiagnozowanie indywidualnego potencjału osobowościowego i motywacyjnego ułatwiającego sukces w pracy zawodowej. Zwiększenie poziomu umiejętności radzenia sobie z emocjami w okresie zmian. Nabycie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi. Zdefiniowanie podstawowych funkcji kierowniczych. Nabycie lub podniesienie stopnia



    umiejętności przywódczych. Podniesienie poziomu odpowiedzialności za rezultaty działań własnych i współpracowników.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia:
    1. Podstawy autorytetu współczesnego kierownika.
    • wzajemne oczekiwania lidera i podwładnych (lojalność dwustronna, identyfikacja ze wspólnymi zadaniami, gotowość do samodoskonalenia itp.) i ich wpływ na jakość współpracy w zespole.
    • nowoczesne style kierowania podwładnymi.

    2. Budowanie efektywnego zespołu zadaniowego:
    • fazy rozwoju grupy zadaniowej.
    • typowe problemy i przeciwdziałanie w poszczególnych fazach rozwoju zespołu.. • identyfikacja ról odgrywanych przez poszczególnych członków zespołu.

    3. Etapy wprowadzania zmian i towarzyszące im problemy emocjonalne pracowników.
    • symptomy typu motywacji pracownika do wykonywania zadań (ukierunkowana na osiąganie celów lub na unikanie porażek).
    • znaczenie i ograniczanie patologicznych zjawisk w życiu grupy zadaniowe (wysoka absencja, duża rotacja pracowników, konflikty, lobbing).
    • metody wzbudzania, utrzymywania i przywracania wysokiej motywacji do pracy: • podejmowanie trudnych decyzji dotyczących podwładnych (redukcja etatów, przesunięcia do innych działów, ograniczanie kompetencji, karanie).
    • współczesne standardy wydajności i osiągnięcia techniki a ich wpływ na emocjonalne życie pracowników (poczucie przeciążenia, nadmiernej kontroli, zanik postaw kooperacyjnych, syndrom wypalenia itp.).

    4. Asertywna komunikacja w relacjach międzyludzkich w firmie.
    • Charakterystyka symptomów zachowań werbalnych:
    • Charakterystyka symptomów zachowań niewerbalnych:
    • Poziomy asertywności i ich wpływ na porozumiewanie się ludzi.
    • Radzenie sobie z zachowaniami podporządkowującymi ze strony osób o różnym statusie.
    • Kreatywne przyjmowanie krytyki.
    • Aktywne poszukiwanie informacji zwrotnych o własnym postępowaniu.
    • Skuteczne wyrażanie próśb i życzeń (jak mówić „tak”, jak mówić „nie”). Prezentacja własnych opinii i propozycji.
    • Wycofywanie się z kłopotliwych sytuacji.

Inne informacje związane z zarządzanie zasobami ludzkimi

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |