Szczegółowe informacje
Sylwetka absolwenta:
Absolwent nabędzie wiedzę i umiejętności w następujących obszarach:
3. Kompetencje w dziedzinie zarządzania zespołem ludzkim, komunikacji
biznesowej, pr-kryzysowego.
4. Kompetencje do samodzielnej pracy badawczej o dużym stopniu
abstrakcyjności i zaawansowania (zbieranie i analizowanie dużych partii
materiału medialnego, formułowanie zrębów teorii funkcjonowania mediów,
gromadzenia danych w postaci audiowizualnej).
5. Kompetencje techniczne: realizacja obrazu telewizyjnego i programu
radiowego, formatowane radiowe, produkcja filmowa i telewizyjna.
6. Szczegółowa wiedza o funkcjonowaniu takich instytucji medialnych, jak
redakcja pisma, rozgłośnia radiowa, stacja telewizyjna, studio telewizji
kablowej, portal internetowy, dom mediowy, ośrodek badania opinii.
7. Szczegółowe umiejętności formułowania przekazów reklamowych
związane z takimi zagadnieniami jak: DTP, creative writing, e-commerce,
kampanie ATL i BTL.
Absolwenci studiów I stopnia, którzy ukończyli inne niż dziennikarstwo
i komunikacja społeczna kierunki uzyskają także poniższe kwalifikacje:
1. Kompetencje wchodzące w skład podstawowego kanonu umiejętności
dziennikarskich, takie jak: skuteczne formułowanie komunikatów medialnych
(prasa, radio i TV), umiejętne, etyczne i zgodne z prawem gromadzenie
materiałów dziennikarskich.
2. Elementarna wiedza o mediach obejmująca teorie komunikowania, historię
mediów, informacje o współczesnej scenie medialnej itp.