Zarządzanie Zespołem - Szkolenie

Więcej informacji

Zarządzanie Zespołem - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    Celem zajęć jest określenie własnych predyspozycji w pracy zespołowej, wzmocnienie autorytetu kierowniczego. Uczestnicy poznają narzędzia, które pozwolą im skutecznie inspirować i rozwiązywać podstawowe problemy związane z komunikacją w grupie, konfliktami, delegowaniem uprawnień i podejmowaniem decyzji.

    DLA KOGO
    Szkolenie przeznaczone przede wszystkim dla kadry kierowniczej i zarządzającej oraz osób chcących usprawnić pracę swojego zespołu i zwiększyć skuteczność rozwiązywania problemów w grupie.

    KORZYŚCI
    • Wysoka jakość
      zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
    • Praktyczna forma
      szkolenie ma formę treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
    • Wzajemna wymiana doświadczeń
      pomiędzy uczestnikami szkolenia, co pozwoli na weryfikację i doskonalenie umiejętności
    • Konsultacje z trenerem
    • Certyfikat ukończenia szkolenia.
    PROGRAM RAMOWY
    1. Budowanie efektywnego zespołu
      • Pojęcie zarządzania, funkcje zarządzania, istota pracy kierowniczej
      • Zarządzanie czasem, organizowanie pracy własnej i zespołu
      • Ustalenie celów i zadań, planowanie, budowanie planu i harmonogramu
      • Delegowanie, zasady skutecznej delegacji
      • Składniki systemu organizacji i zarządzania
    2. Kierowanie zespołem pracowników - metody wywierania wpływu
      • Umiejętności, zadania i role kierownicze
      • Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w zespole
      • Rozwiązywanie konfliktów
      • Wywieranie wpływu i kierowanie grupą
      • Umiejętność oceny procesów zachodzących w grupie
      • Komunikowanie się w sytuacjach trudnych
      • Przywództwo a zarządzanie
    3. Motywowanie, dyscyplinowanie i ocena pracowników
      • Efektywność systemu motywacyjnego
      • Motywujące zachowanie się kierownika
      • Trudne rozmowy - jak rozmawiać aby zmienić i motywować?
      • Ocena pracowników, ocena formalna i nieformalna
      • Modyfikacja niepożądanych zachowań i dyscyplinowanie
Więcej informacji

Inne informacje związane z rozwój kardy kierowniczej