Zarządzanie Marką w Praktyce. Branding – Wizerunek, Sprzedaż, Kapitał. - Szkolenie

Więcej informacji

Zarządzanie Marką w Praktyce. Branding – Wizerunek, Sprzedaż, Kapitał. - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Czy klienci kupują produkty i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści, jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes – przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem. Sama nazwa jest tylko oznakowaniem, identyfikacją, branding jest sztuką budowania relacji z otoczeniem, wyszukania najważniejszych korzyści, które wyróżnią markę pośród konkurencji i pozwolą zdobyć przewagę na rynku.

    Marki stały się elementem kultury, a dla najbardziej lojalnych klientów stały się wyrazem ich tożsamości. Marka tworzy popyt, buduje zaufanie, tworzy wizerunek, służy łatwej identyfikacji firmy i jej oferty, powinna być gwarancją jakości.
    Choć marka jest wartością niematerialną, firmy o uznanych lub szybko rozwijających się markach osiągają średnio o 20-30% wyższą wycenę giełdową. Podczas warsztatów dowiemy się, jak budować wartościowe marki, jak zarządzać nimi na różnych etapach rozwoju i jak chronić je przed nieuczciwą konkurencją.

    Rozwój umiejętności:
    • Budowania silnej marki
    • Opracowania strategii marki
    • Pozycjonowania marki
    • Stosowania narzędzi komunikacji z rynkiem
    • Zarządzania marką na rożnych etapach jej rozwoju
    • Badania i wyceniania wartości marki
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
    • Case studies
    • Brainstorming
    • Ćwiczenia praktyczne i interpretacyjne
    • Zestawienia schematyczne do indywidualnego wykorzystania przez uczestników
    Zarządzanie marką w praktyce. Branding – wizerunek, sprzedaż, kapitał.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing strategiczny

  • Marketing Strategiczny

  • Centrum: Gration Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Plan Marketingowy w Twojej Firmie - Szkolenie

  • Centrum: COSM Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich
  • Więcej informacji
  • Warsztaty Strategicznego Planowania Marketingowego

  • Centrum: Midwest ITS Education
  • Więcej informacji
  • Finansowanie Strategii Marketingowych - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Komunikacja Strategiczna w Marketingu

  • Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Marketingiem w Firmie

  • Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej
  • Więcej informacji