Studium Policealne - Technik Organizacji Reklamy

Więcej informacji

Studium Policealne - Technik Organizacji Reklamy

  • Profil słuchacza / wymogi Kierunek przeznaczony dla osób zainteresowanych reklamą w bardzo szerokim rozumieniu tego słowa, począwszy od pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi, poprzez tworzenie kampanii reklamowych dla firm, projektowanie graficzne reklam, tworzenie tożsamości wizualnej firm, po prowadzenie własnej agencji reklamowej.
  • Tutuł uzyskany Technik
  • Szczegółowe informacje Absolwenci mogą pracować jako copywriterzy, projektanci grafiki, specjaliści ds. reklamy, marketingu, kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.

    Program nauczania obejmuje takie przedmioty jak:

    Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw
    Marketing
    Podstawy ekonomii
    Grafika komputerowa
    Fotografia reklamowa
    Historia sztuki i reklamy
    Rysunek i liternictwo
    Techniki poligraficzne
    Pracownia technik reklamy
    Psychologia reklamy
    Organizacja reklamy(język reklamy, planowanie mediów, reklama TV)
    Public relations
    Typografia
    Prawo, etyka i kultura zawodowa
    Język angielski
    Wychowanie fizyczne – tylko w systemie dziennym

    Nauka prowadzona jest w systemie dziennym, wieczorowym i zaocznym.

Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama