Sprzedaż i Obsługa Klienta Przez Telefon - Szkolenie

Więcej informacji

Sprzedaż i Obsługa Klienta Przez Telefon - Szkolenie

  • Cele Czy nasze zakupy są zawsze racjonalne? Czy rzeczywiście zawsze analizujemy wszelkie istotne parametry produktów i zestawiamy je z własnymi potrzebami? Czy faktycznie nie działają na nas reklamy – jak zwykliśmy deklarować w sondażach i badaniach rynku. Osoby zajmujące się na co dzień sprzedażą doskonale wiedzą, że większość decyzji konsumenckich to decyzje emocjonalne. Wiedzą również jak ważne w tym procesie jest budowanie dobrej relacji, zaufania w kontaktach z klientami. To one często decydują o sukcesie rynkowym. Na szkoleniu zostaną zaprezentowane najnowsze koncepcje psychologicznych uwarunkowań sprzedaży oraz ich praktyczne zastosowanie.
    Cel: Poznanie mechanizmów i zwiększenie świadomości w zakresie mechanizmów psychologicznych rządzących sprzedażą, co w efekcie ma na celu zwiększenie wyników sprzedaży.
  • Szczegółowe informacje §          Otwarcie sprzedaży

    §          Umiejętności komunikacyjne ważne w obsłudze klienta przez telefon (parafrazowanie, umiejętne stosowanie pytań)

    §          Style komunikacji i dostrajanie się do potrzeb rozmówcy

    §          Badanie potrzeb i język korzyści

    §          Nauka dostrajania się do indywidualnych potrzeb klienta (typologia klienta)

    §          Praca z głosem

    §          Chwyty retoryczne przydatne w pracy konsultanta telefonicznego

    §          Otwarcie rozmowy

    §          Techniki sprzedaży

    §          Sprzedaż przez telefon

    §          Psychologia wpływu – język perswazji

    §          Psychologia zachowań konsumenckich
    §          Sytuacje trudne i ich rozwiązywanie
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta

  • Praca z Obiekcjami Klientów - Szkolenie Miękkie

  • Centrum: Nowe Horyzonty
  • Więcej informacji
  • Psychologia Sprzedaży - Dlaczego Sukces w Sprzedaży Jest Przewidywalny - Szkolenie

  • Centrum: ORYLION Fundacja Promocji Edukacyjnej
  • Więcej informacji
  • Promocja i reklama - studia podyplomowe (dwusemestralne)

  • Centrum: WSNS-Wyższa Szkoła Nauk Społecznych z siedzibą w Lublinie
  • Więcej informacji
  • Public Relations - studia podyplomowe (dwusemestralne)

  • Centrum: WSNS-Wyższa Szkoła Nauk Społecznych z siedzibą w Lublinie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - E-Biznes

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Reklama

  • Centrum: Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studia Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu

  • Centrum: Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
  • Więcej informacji