Savoir - vivr'e w Biznesie - Szkolenie

Więcej informacji

Savoir - vivr'e w Biznesie - Szkolenie

  • Cele * Zbudowanie u uczestników świadomości własnego wizerunku
    * Zapoznanie się z narzędziami i technikami prezentacyjnymi
    * Poznanie niezbędnych zasad savoir-vivre'u biznesowego
  • Szczegółowe informacje Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Autodiagnoza
      • Mocne i słabe strony mojego wizerunku
      • Wykorzystanie i podkreślenie własnych atutów
      • Obszary rozwojowe i zasoby, których potrzebuję najbardziej
    2. Sztuka efektywnej autoprezentacji - budowanie kontaktu i zaufania w relacji z Klientem
      • Rola pierwszego wrażenia
      • Strój i estetyka wyglądu, dopasowanie stroju do charakteru spotkania /oficjalny, lunch/
      • Mowa ciała - postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy, przestrzeń, głos, słownictwo, budowanie i skracanie dystansu, aranżowanie przestrzeni
      • Spójność prezentowanego wizerunku - zgodność tego jak wyglądam z tym, co i jak mówię
    3. Profesjonalna prezentacja oferty i towarów
      • Dopasowanie prezentacji oferty i towarów do Klienta charakteryzującego się określonym metaprogramem
      • Zasady skutecznej prezentacji ( np. dobór odpowiednich informacji i formy przekazu, podkreślanie atutów, tuszowanie słabych stron)
      • Zamiana cech oferowanego produktu na korzyści ważne dla Klienta
    4. Savoir vivr'e biznesowy
      • Powitania, pożegnania, prezentacje
        • Umawianie spotkań
        • Jak właściwie i elegancko powitać, podjąć i pożegnać gościa, interesanta, klienta w firmie
        • Gość zewnętrzny i wewnętrzny; gość honorowy; gość kłopotliwy
        • Zmniejszanie dystansu - przechodzenie na "Ty"
      • Etyka pracownika
        • Uczciwość i lojalność wobec firmy i jej szefostwa
        • Identyfikowanie się z firmą czyli utożsamianie interesów własnych z interesami zakładu pracy (pracodawcy)
        • Jestem wizytówką firmy
      • Wizyty służbowe i prywatne. Takt i wyczucie
        • Przywileje i obowiązki gościa i gospodarza
        • Składanie propozycji, zaproszeń
        • Nieproszeni goście
        • Rodzaje zaproszeń, skróty i szyfry na nich umieszczane
        • Gość w samochodzie (m.in. hierarchia miejsc w samochodzie)
      • Kultura przy stole
        • Jak poprawnie i elegancko jeść
        • Sytuacje trudne i nietypowe
        • Kultura picia; kawa, herbata - elegancki sposób serwowania i picia
        • Błędy, mity i stereotypy w trunkowym temacie
        • Rodzaje przyjęć i poczęstunków m.in. business lunch i brunch
        • W lokalu - od zamówienia do płacenia
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

  • Skuteczna Komunikacja Uczestników Organizacji - Szkolenie

  • Centrum: Active Progress
  • Więcej informacji
  • Strategie i Metody Negocjacyjne w Praktyce - Szkolenie

  • Centrum: Active Progress
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Komunikacja Międzykulturowa

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - English for International Communicators

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Komunikacja i Public Relations w Biznesie

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Szkolenie - Trening umięjętności kierowniczych

  • Centrum: WSZiNS-Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych im. ks. Emila Szramka w Tychach
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie społecznością lokalną

  • Centrum: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
  • Więcej informacji