Profesjonalna Obsługa Klienta dla Pracowników Hotelarstwa i Gastronomii - Warsztaty Praktyczne

Więcej informacji

Profesjonalna Obsługa Klienta dla Pracowników Hotelarstwa i Gastronomii - Warsztaty Praktyczne

  • Szczegółowe informacje Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów rezerwacji, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w restauracjach, hotelach i podobnych instytucjach związanych z branżą turystyczno-hotelarską.
    Szkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego. Grupą docelową są więc przede wszystkim: barmani, kelnerzy, recepcjoniści, pokojowe inni pracownicy mający kontakt z klientem.

    PROGRAM SZKOLENIA
    1.Autoprezentacja uczestników warsztatów.
    2.Zdefiniowanie klienta.
    3.Podstawowe zachowania klientów.
    4.Wpływ klienta na przedsiębiorstwo.
    5.Profesjonalna obsługa klienta w restauracji,  barze lub hotelu.
    6.Umiejętne rozwiązywanie problemów klientów i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
    7.Sposoby odnoszenia się do klientów.
    8.Poziomy zadowolenia klientów.
    9.Skargi i reklamacje – jak postępować z niezadowolonymi klientami?
    10.Proces komunikacji.
    11.Środki komunikowania się, sztuka aktywnego słuchania.
    12.Aktywne kierowanie rozmową.
    13.Schematy prowadzenia rozmów z klientami.
    14.Określenie potrzeb klienta na podstawie rozmowy, efektywne rozmowy z klientami, którzy nie wiedzą czego chcą.
    15.Techniki „obłaskawiania” klientów.
    16.Działania zabronione w kontaktach z klientami.
    17.Jak przygotować się do spotkania z klientem.
    18. Podsumowanie wartsztatów - dyskusja moderowana.

    CEL SZKOLENIA
    Budowanie trwałych, opartych na zaufaniu pomostów między przedsiębiorstwem a klientem.
    Poprawa jakości obsługi klientów:
    - więcej usatysfakcjonowanych klientów – zwiększenie zysku przedsiębiorstwa;
    - zwiększenie efektywności kontaktów bezpośrednich;
    - wykreowania zintegrowanego systemu komunikacji z klientem;
    - poprawa telefonicznej obsługi klienta.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta

  • Studia Podyplomowe - Zwycięskie strategie marketingowe i sprzedatowe

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Handel Elektroniczny

  • Centrum: WSHiR-Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Reklama i Marketing

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Umiejętności Handlowe - Szkolenie dla Firm

  • Centrum: INTEGRA Consulting Poland
  • Więcej informacji
  • Przejmowanie Klientów Konkurencji - Szkolenie

  • Centrum: VENTO Consulting
  • Więcej informacji
  • Planowanie Kampanii Reklamowych - Szkolenie

  • Centrum: VENTO Consulting
  • Więcej informacji
  • Skuteczny Sprzedawca - Szkolenie

  • Centrum: VENTO Consulting
  • Więcej informacji