Planowanie Kampanii Reklamowych - Szkolenie

Więcej informacji

Planowanie Kampanii Reklamowych - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWYCH
     
    IDEA SZKOLENIA:
    Dla kogo?
    Pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych

    Cel?
    Sukces dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej.

    Metody?
    Case studies, symulacje, omówienia trenerskie, praca zespołowa, gry, burza mózgów

    Efekty?

    Dzięki szkoleniu Uczestnicy opanują umiejętności
    • tworzenia strategii kampanii reklamowych
    • efektywnego dobierania i rozpoznawania najskuteczniejszych mediów
    • do strategii i celów marketingowych kampanii reklamowej
    • analizowania i stosowania narzędzi komunikacji z rynkiem
    • pomiaru skuteczności kampanii reklamowych
    Wniosek?
    Uczestnicy szkolenia nauczą się przygotowywać i przeprowadzać kampanie reklamowe

    ZAKRES SZKOLENIA
    I. Budowanie planu marketingowego:
    • Określanie celów i koncepcji kampanii reklamowej.
    • Dobieranie metod i technik.
    • Tworzenie harmonogramu zadań.
    • Optymalizacja budżetu działalności reklamowej.
    II. Analiza rynku:
    • Określenie grupy docelowej.
    • Analizowanie i stosowanie narzędzi komunikacji z rynkiem.
    • Kształtowanie współpracy ze środkami masowego przekazu.
    • Rynek konkurencji - zagrożenia.
    • Kampanie promocyjne, komunikacyjne i wizerunkowe. Budowanie mocnego wizerunku.
    • Badanie wizerunku, wartości i siły marki firmy.
    III. Kształtowanie efektywnych relacji ze środkami masowego przekazu:
    • Jak dbać o kontakty z mediami?
    • Sztuka perswazji - jak przekonać, by napisano o nas to, co chcemy.
    • Przygotowanie przetargu na obsługę medialną.
    • Mierniki efektywności kampanii w mediach.
    Podany czas i zakres szkolenia są przykładowe. Istnieje możliwość dostosowania ich do potrzeb klienta
     
    CZAS TRWANIA: 1 dzień - 8 godzin

    AUTOR SZKOLENIA: Aneta Murakowska - Toporska
Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama

  • Studia I Stopnia- Reklama i Marketing

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zwycięskie strategie marketingowe i sprzedatowe

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Handel Elektroniczny

  • Centrum: WSHiR-Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Umiejętności Handlowe - Szkolenie dla Firm

  • Centrum: INTEGRA Consulting Poland
  • Więcej informacji
  • Profesjonalna Obsługa Klienta dla Pracowników Hotelarstwa i Gastronomii - Warsztaty Praktyczne

  • Centrum: IIST Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych
  • Więcej informacji
  • Warsztaty Praktyczne dla Przedstawicieli Handlowych i Sprzedawców

  • Centrum: IIST Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Fotografia Reklamy

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji