Obsługa Bezpośrednia i Telefoniczna Klienta w Warunkach Ostrej Konkurencji - Szkolenie

Więcej informacji

Obsługa Bezpośrednia i Telefoniczna Klienta w Warunkach Ostrej Konkurencji - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Cel szkolenia
    • Poznanie i wyćwiczenie metod budowy kompleksowych, satysfakcjonujących relacji z klientem
    • Analiza różnych form podejścia do klienta
    • Praca nad prawidłowym procesem sprzedaży od pozyskania klienta po obsługę posprzedażową budującą lojalność klienta.
    Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą, lub chciałyby w tym kierunku się rozwijać: kadra kierownicza wszystkich pionów a w szczególności obsługi klienta, sprzedaży, handlu, osoby zajmujące się negocjacjami handlowymi, telemarketerzy, przedstawiciele handlowi.

    Korzyści
    • dobra znajomość zasad komunikacji oraz barier, które z nimi się wiążą
    • wypracowanie warsztatu sprzedażowego oraz obsługi posprzedażowej
    • poznanie trików sprzedażowych
    • wychwytywanie pojawiających się technik manipulacji
    • eliminowanie błędów komunikacyjnych
    Program szkolenia
    1. Psychologiczne aspekty procesu obsługi interesanta.
    2. Bezpośredni kontakt z interesantem a wizerunek rynkowy firmy.
    3. Oczekiwania klienta co do jakości obsługi.
    4. Bezpośredni kontakt z klientem jako "chwila prawdy" o firmie.
    5. Typy klientów i związany z tym sposób ich przyjmowania.
    6. Kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.
    7. Umiejętność radzenia sobie ze stresem.
    8. Wizerunek pracownika.
    Metody szkolenie
     
    Szkolenie otwarte o charakterze typowo warsztatowym, dzięki czemu uczestnicy będą mogli wykorzystywać w praktyce zdobytą wiedzę.
    • ćwiczenia indywidualne i grupowe
    • odgrywanie ról
    • miniwykład
    • autotesty
    • burza mózgów
    • dyskusja - wymiana doświadczeń
    • analiza przypadków
    • nagranie i analiza video
    Dla uczestników
    Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia kursu oraz imienny certyfikat.
    Materiały szkoleniowe (skrypt + płyta CD), materiały pomocnicze.
    Wygoda i bezpieczeństwo podczas nauki – przestronna sala szkoleniowa, przerwy kawowe.
    Szkolenie prowadzone jest przez eksperta Olsztyńskiej Szkoły Biznesu.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta

  • Studia Podyplomowe - Badania Opinii Społecznej

  • Centrum: WSIiE - Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Fotografia Reklamy

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Handel Zagraniczny

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing medialny

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Kurs - Telemarketing

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Kurs - Jak odnieść sukces w polityce, czyli zarządzanie wizerunkiem lidera

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Kurs - Prognozowanie sprzedaży

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji