Negocjacje Handlowe – Warsztaty Praktyczne

Więcej informacji

Negocjacje Handlowe – Warsztaty Praktyczne

  • Cele Celem szkolenia jest
    zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji przez m.in.:
    • ukształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
    • osiągnięcie sprawności w przygotowaniu do negocjacji
    • doskonalenie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych
    potencjalnych partnerów negocjacyjnych, określenia ośrodków decyzyjnych,
    czynników wpływających na proces podejmowania decyzji i zastosowanie
    odpowiednich strategii działania
    • poznanie procesów negocjacji grupowych cechujących klientów korporacyjnych,
    budowy zespołów negocjacyjnych oraz podziału ról taktycznych i merytorycznych
    • zwiększenie skuteczności przewidywania i zarządzania wynikiem negocjacji
    • doskonalenie umiejętności budowania trwałych porozumień
  • Profil słuchacza / wymogi osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, key
    account managerów, product managerów, kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu.
    Program ten uczy skuteczności negocjowania i renegocjowania. Szkolenie realizowane jest w oparciu o symulacje sytuacji negocjacyjnych
  • Szczegółowe informacje Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z udziałem nowoczesnych metod
    aktywizujących:
    Mini wykładów, moderowanej dyskusji, ćwiczeń zespołowych, gier symulacyjnych, analiz
    przypadków, rejestracji i odtworzenia przy użyciu VHS, analiza nagrań, testy
    psychologiczne.
Więcej informacji

Inne informacje związane z handel