Kreatywność w Reklamie. Innowacyjne Pomysły, Szukanie Inspiracji. - Szkolenie

Więcej informacji

Kreatywność w Reklamie. Innowacyjne Pomysły, Szukanie Inspiracji. - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Kreatywność to nie tylko bujna wyobraźnia i zdolność do fantazjowania. Kreatywność to umiejętność tworzenia nowych, nietypowych rozwiązań, to zdolność dziwienia się, obserwacji rzeczywistości, wychodzenia poza schemat. To obok inteligencji emocjonalnej cecha bardzo pożądana przez pracodawców, a w reklamie wręcz niezbędna. Kreatywność przejawia się w nietuzinkowym marketingu,  poszukiwaniu nowych klientów i niestandardowych dróg dotarcia do nich, poszukiwaniu rozgłosu, który w efekcie ma zwiększyć sprzedaż i zysk. To ważne, bo kreatywność musi być użyteczna i dopasowana do akcji, jaką ma wywołać reklama. Kreatywny pracownik ma pomysły, które da się zastosować w praktyce, które przyniosą pożytek jego firmie. Jak uwolnić swoją kreatywność i nie poddawać się rutynie? Uczestnicy warsztatów poznają techniki pobudzające kreatywność, przeanalizują przykłady kreatywnych działań marketingowych i wezmą udział w praktycznych ćwiczeniach pomagających w rozwinięciu kreatywności. Nauczą się przekładania kreatywnych pomysłów na konkretne korzyści.

    Rozwój umiejętności:
      • Generowania kreatywnych rozwiązań
      • Pokonywania barier blokujących twórcze myślenie
      • Poszukiwania źródeł inspiracji
      • Myślenia crossbranżowego
      • Odwagi w prezentowaniu innowacyjnych rozwiązań
      • Strategicznej analizy innowacyjnych pomysłów
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
      • Case studies
      • Brainstorming
      • Mind mapping
      • Blueprinting
      • Cluster
      • Praca w grupach
      • Praca indywidualna
      • Indywidualne wskazówki trenera
    Kreatywność w reklamie. Innowacyjne pomysły, szukanie inspiracji.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.
Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama