Komunikacja Marketingowa na Rynku B2B

Więcej informacji

Komunikacja Marketingowa na Rynku B2B

  • Szczegółowe informacje

    I. Budowanie marki na rynku usług

    • kreowanie wizerunku marki,
    • budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych,
    • zarządzanie marką na rynku B2B.

    II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług

    • umiejętność dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B,
    • efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego,
    • tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B,
    • budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business,
    • efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B.

    III. Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B (BTL, targi, PR, event)

    IV. Ocena lojalności i zadowolenia klientów na rynku B2B

    • programy lojalnościowe (cel, strategia komunikowania, oszacowanie budżetu, strategia wdrażania),
    • system CRM.

    V. Dyskusja moderowana

Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations 2