Kampania Reklamowa: Wybór Mediów, Współpraca z Agencją, Media Plany. - Szkolenie

Więcej informacji

Kampania Reklamowa: Wybór Mediów, Współpraca z Agencją, Media Plany. - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Rolą reklamy jest tworzenie świadomości produktu, marki, firmy, wzbudzanie zainteresowania i pożądania klienta, a w efekcie wywołanie oczekiwanej akcji, czyli zakupu. Wraz z rozwojem nowych technologii, pojawieniem się internetu, telefonii komórkowej pojawiły się również nowe kanały i nośniki reklamowe. Umiejętność właściwego rozpoznania i doboru najskuteczniejszych z nich stała się szczególnie ważna. Kryteriami tego doboru kanału reklamowego powinny być przyzwyczajenia naszych odbiorców. To, czy zależy nam bardziej na dystrybucji ulotek, bilboardach, reklamie w witrynach internetowych czy spotach telewizyjnych powinno być uzależnione od tego, jaki środek przekazu szybciej i łatwiej dotrze do naszej grupy docelowej. Wówczas możemy mieć pewność, że pieniądze zainwestowane przez nas w reklamę przyniosą oczekiwane efekty i nie zostaną zmarnowane.

    Rozwój umiejętności:
      • Efektywnego doboru mediów dopasowanych do strategii i celów marketingowych
      • Stosowania narzędzi wspomagających proces planowania mediów
      • Optymalizacji budżetu reklamowego
      • Konstrukcji media planu
      • Pomiaru efektów zrealizowanych kampanii reklamowych
      • Współpracy z domami mediowymi i agencjami reklamowymi
      • Przygotowania przetargu na obsługę mediową
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
      • Case studies
      • Ćwiczenia praktyczne
    Kampania reklamowa: wybór mediów, współpraca z agencją, media plany.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.
Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama