Budowanie Efektywnych Zespołów w Branży Hotelarsko-Gastronomicznej - Szkolenie

Więcej informacji

Budowanie Efektywnych Zespołów w Branży Hotelarsko-Gastronomicznej - Szkolenie

  • Praktyki Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin lekcyjnych)
  • Szczegółowe informacje
    Budowanie i kierowanie zespołami to umiejętność, jaką powinien posiadać każdy szef, bowiem grupa (team) tworzy wartość, która nie jest tylko zwykłą sumą wartości poszczególnych osób. Powstaje „wartość dodana” zwiększająca wydatnie sprawność funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarsko-gastronomicznego.
     
    Korzyści dla Uczestników szkolenia:
    Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie budowania i kierowania efektywnymi zespołami pracowniczymi.
     
    Szkolenie szczególnie polecamy:
    Kierownikom, menadżerom średniego i wyższego szczebla, szefom, dyrektorom, właścicielom, osobom kierującym zespołem pracowników, liderom zespołów.
     
    Metodyka zajęć:
    • ćwiczenia praktyczne
    • kwestionariusze diagnostyczne
    • gra symulacyjna
    • gra negocjacyjna
    • wykład
    • dyskusja
    • analiza przypadków
    Zakres tematyczny:
    • budowanie dobrej komunikacji w zespole
    • dobra atmosfera czy dobrze wykonane zadanie? – co jest ważniejsze dla efektywnego zespołu?
    • etapy rozwoju zespołu – jak wspierać zespół w podążaniu we właściwym kierunku?
    • role pełnione w zespole i ich znaczenie dla efektywnego zespołu
    • diagnoza własnego zespołu pracowników pod kątem etapu rozwoju i pełnionych w zespole ról
    • dlaczego budować zespół i współpracę w zespole – czy to się opłaca?
    • strategia dochodzenia do współpracy
    • metody rozwiązywania konfliktów
    • co powinien robić współpracujący i efektywny zespół?
    Szkolenie prowadzi:Artur Szczygieł-Ryss - trener, konsultant - absolwent pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 14 lat zajmuje się szkoleniami dla kadry zarządzającej, handlowców i personelu obsługującego klientów. Specjalizuje się w szkoleniach z różnorodnych aspektów zarządzania i kierowania pracownikami oraz zespołami, zarządzania zmianą, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Jako konsultant zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem profili kompetencyjnych pracowników, wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, badaniami marketingowymi (ilościowe i jakościowe) dotyczącymi opinii nt. usług, produktów i rynkowej konkurencji. Z Centrum Doskonalenia Kadr CEDEKA współpracuje od 5 lat prowadząc szkolenia dla menadżerów i pracowników branży HoReCa, z budowania zespołów, motywowania pracowników, technik sprzedaży osobistej, obsługi klienta. Posiada certyfikat Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (rekomendacja nr 215).
Więcej informacji

Inne informacje związane z hotelarstwo

  • Studia I Stopnia - Hotelarstwo

  • Centrum: WSG- Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Zarządzanie w Hotelarstwie i Gastronomii

  • Centrum: WSG- Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
  • Więcej informacji
  • Kurs dla Kierowników Wycieczek Szkolnych i Obozów Wędrownych

  • Centrum: Wyższa Szkoła Języków Obcych w Świeciu
  • Więcej informacji
  • Turystyka i Rekreacja - Studia I Stopnia

  • Centrum: Toruńska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Zarządzanie w Turystyce

  • Centrum: Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Turystyka i Hotelarstwo

  • Centrum: WSHiT- Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Gospodarka Turystyczna

  • Centrum: Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
  • Więcej informacji