Badania Marketingowe - Kurs

Więcej informacji

Badania Marketingowe - Kurs

  • Cele Celem kursu jest:

    • dowiedzenie się, jaka jest istota rynku, jego elementy i uwarunkowania,
    • dowiedzenie się, jaka jest istota badań rynkowych i marketingowych oraz
    różnice i podobieństwa występujące miedzy nimi,
    • zapoznanie się z klasyfikację badań rynkowych i marketingowych,
    • zdobędziemy wiedzę na temat zagadnień związanych ze znaczeniem
    informacji, ich klasyfikację oraz możliwości pozyskiwania.
  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani
  • Szczegółowe informacje W badaniach marketingowych ważne jest, aby od respondenta wydobyć informacje, która będzie najbliższa prawdzie (faktom). Rolą badacza jest takie zaprojektowanie, a potem przeprowadzenie i zinterpretowanie badań, aby jak najlepiej odzwierciedlało ono założony cel.

    Niniejszy kurs ma na celu przekazanie wiedzy merytorycznej potrzebnej do rozumienia zagadnień związanych z istotą badań rynkowych i marketingowych oraz umożliwienie dzięki temu nabycia określonych umiejętności.

    Program kursu:
    1. Istota i znaczenie badań.
    2. Analiza równowagi i tendencji rozwojowej rynku.
    3. Pojemność rynku.
    4. Chłonność i segmentacja w badaniach.
    5. Projektowanie i organizowanie badań.
    6. Obszary badań marketingowych.
    Czas trwania: 8 tygodni
Więcej informacji

Inne informacje związane z badanie rynku