ATL, BTL – Planowanie Skutecznych Działań Marketingowych

Więcej informacji

ATL, BTL – Planowanie Skutecznych Działań Marketingowych

  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani zwiększeniem sprzedaży i prowadzeniem kampanii wizerunkowych i reklamowych, w szczególności specjaliści związani z działalnością marketingową, kadra zarządzająca.
  • Szczegółowe informacje I. Działania ATL
    1.    ATL
        * standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet)
        * sponsoring
        * product placement
        * strategia użycia mediów

    2.    Media – ogólna charakterystyka (media mix)
        * Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)
        * Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)
        * Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring)
        * Outdoor (charakterystyka nośników)
        * Internet (rodzaje reklam internetowych)

    3.    Planowanie mediów
        * wskaźniki (target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS)

    4.    Planowanie kampanii (efektywność działań)
    II. Działania BTL
    1.    BTL
        * formy i ich charakterystyka
        * POS
    III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię
        * Promocja (animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, tajemniczy klient, door to door,    merchandising)
        * Event
        * Działania PR
    IV. Zasady współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
    1. Proces przetargowy (tworzenie briefu – ćwiczenia)
Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama