Zarządzanie Zorientowane na Rezultaty - Warsztaty

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Altkom

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Zorientowane na Rezultaty - Warsztaty - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
    • poszerzanie i uaktualnienie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności związanych z pełnieniem roli przywódczej
    • szkolenie dostarcza praktycznych narzędzi dla menadżerów możliwych do wykorzystania w jego codziennej pracy
    • rozwinięcie wiedzę i umiejętności menedżerów w zakresie pełnienia ról kierowniczych, zarządzania zespołami oraz delegowania zadań i rozmowy z pracownikiem
    • wzrost efektywności zarządzania zespołem
    • skuteczne podejmowanie decyzji związanych z funkcjami kierowniczymi
    • adekwatny dobór stylu kierowania do zespołu, sytuacji, rozwoju firmy
    • wzrost efektywności osobistej
    • wzrost skuteczności realizacji zadań oraz skuteczności czynności zarządczych
    • optymalizacja stawianych  celów i zadań
    Oczekiwane przygotowanie słuchaczy: Wiedza na temat komunikowania się w organizacji. Osobiste doświadczenia związane z pracą i współpracą w organizacji np. w pracy projektowej w zespole projektowym, kierowaniem ludźmi.

    Metoda szkolenia: Warsztaty: analiza przypadków, symulacje, odgrywanie ról i informacja zwrotna dla uczestników, mini wykłady, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w podgrupach, kwestionariusze.

    Czas trwania: 14 godzin

    Tematy zajęć:
    1. Style zarządzania
      • styl skoncentrowany na zasobach
      • styl skoncentrowany  na działaniach i standardach - zarządzanie poprzez procesy (MBP)
      • styl skoncentrowany na zaplanowanych rezultatach - zarządzanie skoncentrowane na rezultat
    2. Założenia zarządzania skoncentrowanego na rezultatach
      • równowaga pomiędzy  zasobami,  rezultatami i odpowiedzialność menedżerska
      • reguła SMART
      • rozmowa planująca, monitorująca, oceniająca.
      • zasady delegowania zadań
    3. Rozmowa o planach - skuteczność bez nacisku i dominacji
      • cele w rozmowie planującej
      • wsparcie przełożonego i działania podwładnego
      • struktura rozmowy planującej - logika poruszanych zagadnień
    4. Monitorowanie - wspieranie w poszukiwaniu rozwiązań
      • monitorowanie a kontrola - różnice i cechy wspólne
      • struktura rozmowy monitorującej
    5. Ocenianie rezultatu - wspólne wnioski na przyszłość
      • cele menedżerskie w rozmowie oceniającej
      • informacja zwrotna w rozmowie oceniającej i jej rodzaje
      • motywowanie a ocena rezultatu

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |