Zarządzanie Szkoleniami w Organizacji - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Dom Wiedzy

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Szkoleniami w Organizacji - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Szkolenia w organizacji pełnią ważną rolę, jednak efektywność prowadzonych działań jest rzadko widoczna. Warsztat jest odpowiedzią na pytanie, czy szkolenia są kosztem, czy inwestycją, która wpływa na rezultaty biznesowe organizacji. W trakcie warsztatu uczestnicy analizują proces zarządzania szkoleniami począwszy od strategicznego podejścia do szkoleń (działań rozwojowych), poprzez elementy organizacji, aż po ocenę efektywności zrealizowanych aktywności i analizę działań w dłuższej perspektywie czasowej. Wartością warsztatu jest niewątpliwie praca z realnymi sytuacjami, w tym z pracy zawodowej uczestników, oraz, w efekcie, wypracowanie modelu efektywnej organizacji procesów szkoleniowych wraz z przećwiczeniem jego istotnych elementów.
  • Szczegółowe informacje
    W programie:
    1. Strategiczne podejście do szkoleń.
    • Rola jednostki zarządzającej szkoleniami w organizacji w zakresie tworzenia polityki szkoleniowej.
    • Przegląd strategii szkoleniowych - różne podejścia do funkcji szkoleń.
    • Mocne i słabe strony różnych podejść do roli szkoleń w organizacji.
    • Priorytety w obszarze szkoleniowym - procesowe podejście do działań rozwojowych.
    • Czynniki krytyczne dla sukcesu działań szkoleniowych, w tym dobór właściwych metod i technik pracy.
    • Efektywne badanie potrzeb szkoleniowych - metodologia i narzędzia optymalne dla procesu.
    • Formułowanie celów szkoleniowych.
    • Talents Pool a wizja i rozwój organizacji.
    2.  Budżetowanie planowanych działań i wybór dostawców.
    • Tworzenie i efektywne zarządzanie budżetem szkoleniowym.
    • Maksymalizacja efektu przy ograniczonych zasobach finansowych.
    • Analiza rynku szkoleniowego.
    • Dobór treści, metod i technik szkoleniowych umożliwiających realizację założonych celów.
    • Dostawcy zewnętrzni, dostawcy wewnętrzni - kluczowe aspekty wyboru dostawców rozwiązań.
    • Proces przetargowy - formułowanie zapytania oferowanego oraz metody efektywnej oceny oferty szkoleniowej.
    • Formalne aspekty realizacji szkoleń/działań rozwojowych - umowy z pracownikami, firmami zewnętrznymi.
    • Strategie negocjacyjne.
    3. Realizacja zaplanowanych działań szkoleniowych/rozwojowych.
    • Andragogika - efektywność nauczania osób dorosłych.
    • Etapy nabywania kompetencji.
    • Zaangażowanie jednostek ludzkich; tworzenie harmonogramu i planowanie logistyki szkoleń; komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.
    • Szkolenia pilotażowe i weryfikacja materiałów szkoleniowych pod kątem ich użyteczności.
    • Rodzaje informacji poszkoleniowych; raport poszkoleniowy - podsumowanie, wnioski i rekomendacje dla przyszłych działań.
    • Maksymalizacja wartości dodanej - kreowanie trwałych relacji z zewnętrznymi firmami doradczymi.
    • Działania poszkoleniowe - wsparcie efektywnego transferu wiedzy i kompetencji.
    4. Ewaluacja i ocena efektywności działań szkoleniowych/rozwojowych.
    • Zadania jednostki zarządzającej szkoleniami w organizacji w obszarze ewaluacji i badania efektywności prowadzonych działań.
    • Podstawowe i zaawansowane narzędzia ewaluacji szkoleń.
    • Podstawowe i zaawansowane narzędzia w zakresie oceny efektywności działań szkoleniowych.
    • Bazowy model ewaluacji i oceny efektywności szkoleń - "głębokość" badania.
    • Wskaźniki efektywności - czym są i gdzie ich poszukiwać.
    • Metodyka prowadzonych badań; tworzenie systemów ewaluacji.
    • Najczęściej popełniane błędy dotyczące ewaluacji i badania efektywności szkoleń.
    • Globalna ocena realizacji założeń i wnioski w dłuższej perspektywie czasowej.

Inne informacje związane z rozwój zasobów ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |