Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Szczegóły Studia I Stopnia-Psychologia w Zarządzaniu - W ciągu tygodnia - Toruń - Kujawsko-Pomorskie
Profil słuchacza / wymogi
Studentem WSB w Toruniu może zostać każda osoba z wykształceniem średnim, udokumentowanym świadectwem dojrzałości, jeśli pomyślnie przejdzie postępowanie kwalifikacyjne. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu jest: * złożenie kompletu dokumentów * uiszczenie bezzwrotnej opłaty wpisowej (zwracanej jedynie w przypadku nieprzyjęcia z powodu braku miejsc) * podpisanie umowy z WSB w Toruniu o świadczenie usług edukacyjnych
Tutuł uzyskany
Licencjat
Szczegółowe informacje
Studia I Stopnia
Kierunek-Zarządzanie
Specjalność- Psychologia w Zarządzaniu
Student specjalności Psychologia w Zarządzaniu nabędzie wiedzę z zakresu:
* psychologii społecznej, pracy oraz procesów kadrowych i podejmowania decyzji
* psychospołecznego wywierania wpływu
* psychologii w marketingu
* technik negocjacji
* public relations
* wstępu do psychologii zarządzania
* psychologii rynków finansowych
Twoje umiejętności
Po ukończeniu tej specjalności absolwenci będą potrafili m.in.:
* analizować zachowania nabywców
* oddziaływać na nabywców
* wykorzystywać mechanizmy psychologiczne rządzące postępowaniem człowieka do zarządzania zespołami ludzkimi
* charakteryzować postawy i zachowania pracowników
* prowadzić negocjacje handlowe
Twój zawód
Absolwent tej specjalności będzie przygotowany do pracy:
* jako menadżer ds. komunikacji, gdzie odpowiadać będzie za pobudzanie i wykorzystywanie umiejętności pracowników współpracujących nad konkretnym projektem przez stawianie im celów i wyzwań
* w komórkach marketingu, sprzedaży bezpośredniej i promocji, na różnych stanowiskach kierowniczych, zarządzając ludźmi
* jako negocjator prowadzący rozmowy pomiędzy pracownikami a pracodawcami, wskazujący nowe ścieżki zarządzania firmą i motywowania pracowników
* we własnym przedsiębiorstwie