Home > Studia I Stopnia > Zarządzanie Jakością > Dzienne > Opole > Studia I Stopnia - Systemy Zarządzania Jakością - Opole - Opolskie

Studia I Stopnia - Systemy Zarządzania Jakością - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiA-Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Systemy Zarządzania Jakością - Dzienne - Opole - Opolskie

  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Systemy zarządzania jakością

    Program specjalizacji Systemy zarządzania jakością obejmuje m.in. takie przedmioty specjalizacyjne, jak:
    • Nowoczesne koncepcje zarządzania
    • Zintegrowane systemy zarządzania
    • Systemy jakości ISO 9000
    • Społeczne aspekty zarządzania przez jakość
    • Metody i narzędzia zarządzania jakością
    • Systemy zarządzania środowiskiem i bhp
    • Wymagania jakościowe
    • Ilościowe i jakościowe badania marketingowe
    Perspektywy zawodowe
    Absolwent tej specjalizacji będzie posiadał wiedze w zakresie nauk społecznych ze szczególnych uwzględnieniem teoretycznych i praktycznych metod zarządzania zasobami ludzkimi poprzez zarządzanie przez jakość.
    Absolwenci tej specjalność dzięki zdobyciu szerokiej wiedzy teoretycznej jak i instrumentalo-technicznej charakterystycznej dla zawodów społecznych nastawionych na kierowanie zespołami ludzkimi, będą mogli podjąć zatrudnienie w:
    • Przedsiębiorstwach prywatnych, na stanowiskach odpowiedzialnych za wdrażanie nowoczesnych systemów zarządzania jakości, motywowanie pracowników, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
    • Jednostkach administracji publicznej i samorządowej, jako osoby odpowiedzialne za społeczny proces komunikowania się i zarządzania personelem
    • Firmach konsultingowych i doradczych, jako doradcy z dziedziny zarządzania jakością i personelem
    • Agendach rządowych i samorządowych oraz organizacjach społecznych kreujących strategie rozwoju regionów
    • Firmach audytorskich, agencjach konsultingowych

Inne informacje związane z Zarządzanie Jakością

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |