Akademia Lidera Jakości - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Akademia Lidera Jakości - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Zabrze - Śląskie

  • Szczegółowe informacje
    Grupa docelowa
    Szkolenie adresowane jest dla osób pełniących funkcję pełnomocników, auditorów wewnętrznych, specjalistów ds. jakości, członków zespołów wdrożeniowych, członków zespołów jakości odpowiedzialnych w firmie za:
    • przygotowanie do wdrożenia systemu zarządzania jakością
    • wdrażanie systemu zarządzania jakością
    • szkolenia pracowników z zasad wdrażanego systemu
    • utrzymanie systemu zarządzania jakością
    • rozwój i doskonalenie systemu jakości oraz metod doskonalenia jakości,
    Cel szkolenia
    Celem szkolenia jest uzyskanie umiejętności w zakresie technik skutecznej komunikacji, uniwersalnych technik negocjacyjnych, języka i zasad skutecznej perswazji, umiejętności wyznaczania celów, ich znaczenia i parametrów w odniesieniu do czasu, zrozumienie istoty motywacji własnej i innych i jej skuteczne aktywowanie oraz zrozumienie i rozwijanie zachowania i postawy asertywnej, wspierającej wyżej opisane umiejętności.
    Korzyści dla uczestników
    • Poznanie zasad skutecznej komunikacji - polepszenie relacji ze współpracownikami
    • Nauka dopasowania swojego stylu komunikacji do rozmówcy i sytuacji oraz celów jakie chce się osiągnąć
    • Nauka sposobu mówienia, aby przekaz wywołał oczekiwaną reakcję
    • Poznanie tajników języka perswazji i nabranie umiejętności wykorzystywania go  w komunikacji interpersonalnej i negocjacjach
    • Poznanie sposobów efektywnego organizowania swojego czasu
    • Poznanie skutecznych narzędzi wyznaczania celów
    • Zdobycie wiedzy z zakresu źródeł i metod motywacji, oraz delegowania zadań
    • Poznanie co jest ważne, by informacje, które przekazujesz, rzeczywiście trafiały do odbiorcy.
    Program szkolenia
    DZIEŃ PIERWSZY: SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
    1.    Rola komunikowania się czyli nie tylko słowa i aż słowa.
    2.    Komunikacja interpersonalna 
    a.    Nieświadome wzorce językowe - wywieranie wpływu 
    b.    Iluzoryczne postrzeganie rzeczywistości jako zagrożenie dla komunikacji – technikii przeciwdziałania. 
    c.    Stany emocjonalne a wynik komunikacji - spójność komunikacyjna.
    3.     Komunikacja w grupie
    4.     Asertywność w komunikacji

    DZIEŃ DRUGI: SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CELAMI I SOBĄ W CZASIE
    1.      Planowanie i  rola celu
    2.      SMART – metoda ustalania celów
    3.      Zarządzanie sobą w czasie 
    a.   Pożeracze czasu 
    b.   Planowanie dnia pracy
    4.      Planowanie w czasie
    5.      Predyspozycje osobiste
    6.      Narzędzia planowania

    DZIEŃ TRZECI: SKUTECZNE PRZYWÓDZTWO
    1.    Czym jest przywództwo i co czyni z nas liderów
    2.    Style przywódcze – kim jesteś
    3.    Budowanie autorytetu
    4.    Umiejętność delegowania zadań jako warunek poszerzania odpowiedzialności innych pracownikó
    5.    Podstawowe zasady negocjacyjne oparte na Harwardzkim Projekcie Negocjacyjnym
    6.    Proces negocjacji – techniki negocjacji
    7.    Nieświadome wzorce języka perswazji

    DZIEŃ CZWARTY: SKUTECZNA MOTYWACJA
    1.    Zadania lidera – zadania lidera jakości
    2.    Delegowanie odpowiedzialności jako system zarządzania
    3.    Delegowanie a motywacja do działania
    4.    ABC delegowania zadań
    5.    ABC przekazywania informacji zwrotnej
    6.    Motywacja a motywowanie – czyli zacznij od siebie
    7.    Automotywacja
    8.    Poznanie potrzeb jako podstawa motywacji i motywowania
    9.     Motywująca niespodzianka 

Inne informacje związane z zarządzanie jakością

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |