Home > Studia I Stopnia > Komunikacja Społeczna > Dzienne > Poznań > Studia I Stopnia - Marketing Polityczny - Poznań - Wielkopolskie

Studia I Stopnia - Marketing Polityczny - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Marketing Polityczny - Dzienne - Poznań - Wielkopolskie

  • Profil słuchacza / Wymogi
    Specjalizacja Marketing polityczny przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które pragną uzyskać kompleksową wiedzę na temat komunikacji politycznej i języka polityki. Pozwoli im także na profesjonalne wykonywanie dziennikarstwa politycznego, pełnienie funkcji rzecznika prasowego partii politycznych, instytucji państwowych itp. Przyjęcie na studia odbywa się na podstawie złożenia kompletu dokumentów: - świadectwo dojrzałości - podanie o przyjęcie na studia (druk WSUS) - kwestionariusz osobowy (druk WSUS) - kserokopia dowodu osobistego - kserokopia książeczki wojskowej (w przypadku mężczyzn) - 3 fotografie - potwierdzenie wpłaty wpisowego
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna - Specjalizacja: Marketing Polityczny

    Podstawy teorii komunikacji
    Komunikacja międzykulturowa
    Logika z semiotyką
    Komunikacja medialna
    Komunikacja artystyczna – komunikacja w sztukach widowiskowych
    Główne zasady komunikacji literackiej
    Obyczaj jako system komunikacji kulturowej
    Komunikacja w reklamie
    Fotografia w prasie
    Komunikacja w negocjacjach
    Kultura języka
    Komunikacja niewerbalna
    Komputer w pracy dziennikarza
    Retoryka
    Aktorstwo społeczne
    Socjologia ogólna
    Socjologia kultury
    Socjologia mediów
    Ekonomika mediów
    Kultura indoeuropejska
    Etykieta menedżera
    Wspólnota Europejska i jej instytucje
    Antropologia kulturowa współczesnego świata
    Komunikacja symboliczna
    Filozofia
    Encyklopedia prawa
    Prawo mediów
    Prawo własności intelektualnej
    Psychologia stosunków interpersonalnych
    Marketing polityczny
    Polski system polityczny
    Podstawy zarządzania
    Podstawy marketingu
    Ekonomia
    Podstawy public relations
    Metody pozyskiwania i przetwarzania informacji
    Metody badań medioznawczych
    Prasoznawstwo
    Media lokalne i środowiskowe
    Organizacja pracy dziennikarza i rzecznika prasowego
    Warsztat pracy dziennikarza i rzecznika prasowego
    Organizacja pracy w redakcji

    Lektorat języka angielskiego lub niemieckiego
    Informacja naukowa
    Podstawy dokumentacji
    Wychowanie fizyczne
    Seminarium dyplomowe

    Specjalizacja obejmuje między innymi takie przedmioty specjalizacyjne, jak: Psychologia polityczna, Badania marketingowe, Socjotechnika polityczna, Marketing polityczny, Teoria propagandy, Prowadzenie kampanii politycznych

    Absolwent tego kierunku uzyskując tytuł licencjata kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna z zakresu Marketingu politycznego, zostaje wyposażony w umiejętności, które pozwolają mu pracować w sferze public relations, w instytucjach i firmach badających opinię publiczną i przeprowadzających sondaże, może także obsługiwać kampanie polityczne.

Inne informacje związane z Komunikacja Społeczna

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |