Skuteczny Kierownik - Kierowanie Zespołem Pracowników - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Europejska Grupa Doradcza

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Skuteczny Kierownik - Kierowanie Zespołem Pracowników - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem zajęć jest trening umiejętności samodzielnej organizacji pracy kierowniczej, trening umiejętności skutecznego delegowania zadań podwładnym, trening umiejętności zarządzania czasem, trening umiejętności planowania oraz trening umiejętności kierowania zespołem pracowników .
  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie przeznaczone dla kadry kierowniczej wszystkich szczebli oraz kierowników grup zadaniowych i projektowych .
  • Szczegółowe informacje
    KORZYŚCI
    • Wysoka jakość
      zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
    • Praktyczna forma
      szkolenie ma formę treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
    • Wzajemna wymiana doświadczeń
      pomiędzy uczestnikami szkolenia, co pozwoli na weryfikację i doskonalenie umiejętności
    • Konsultacje z trenerem
    • Certyfikat ukończenia szkolenia.
    PROGRAM RAMOWY
    1. ORGANIZACJA PRACY KIEROWNICZEJ
      • Pojęcie zarządzania, funkcje zarządzania, istota pracy kierowniczej,
      • Zarządzanie czasem,
      • Podstawowe zagadnienia organizowania pracy własnej,
      • Ustalenie celów i zadań, planowanie, budowanie planu i harmonogramu,
      • Delegowanie, zasady skutecznej delegacji,
      • Przeszkody w delegowaniu i przezwyciężanie ich,
      • Ocena efektywności firmy i identyfikacja obszarów dysfunkcjonalnych
    2. KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW
      • Umiejętności kierownicze wg Katz'a,
      • Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w zespole,
      • Rozwiązywanie konfliktów,
      • Wywieranie wpływu i kierowanie grupą,
      • Umiejętność oceny procesów zachodzących w grupie,
      • Umiejętność uczenia innych,
    3. MOTYWOWANIE, DYSCYPLINOWANIE i OCENA PRACOWNIKÓW
      • Efektywność systemu motywacyjnego,
      • Motywujące zachowanie się kierownika,
      • Trudne rozmowy - jak rozmawiać aby zmienić i motywować?
      • Ocena pracowników,
      • Modyfikacja niepożądanych zachowań,

Inne informacje związane z rozwój kardy kierowniczej

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |