Home > Kursy i Szkolenia > Zarządzanie Firmą > Zaoczne > Gdańsk > Profesjonalne Studium Zarządzania Sprzedażą - Szkolenie - Gdańsk - Pomorskie

Profesjonalne Studium Zarządzania Sprzedażą - Szkolenie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerow

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalne Studium Zarządzania Sprzedażą - Szkolenie - Zaoczne - Gdańsk - Pomorskie

  • Cele
    Celem studium jest polepszenie umiejętności kierowania zespołem handlowym poprzez poprawę podstawowych umiejętności menedżerskich w zakresie przywództwa, budowania zespołu, motywowania i rozwijania handlowców.
    Prowadzącymi zajęcia są trenerzy i konsultanci klasy międzynarodowej o dużym doświadczeniu i praktyce w przemyśle, przeszkoleni przez specjalistów zachodnich w zakresie nowoczesnych metod dydaktycznych.

    Po ukończeniu studium uczestnicy powinni:
    * skuteczniej planować i egzekwować realizację planów sprzedażowych
    * sprawniej kierować zespołem handlowców
    * dobrać właściwy styl kierowania zespołem do wymogów sytuacji
    * wykorzystać wiedzę i umiejętności do doskonalenia oddziaływań motywacyjnych
    * dobierać właściwe metody podnoszenia kwalifikacji do poszczególnych handlowców
    * umieć prowadzić sesje coachingowe
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studium przeznaczone jest dla kierowników sprzedaży, dyrektorów sprzedaży i innych menedżerów zarządzających zespołami handlowymi.
  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo-ćwiczeniowej (studia przypadku, ćwiczenia indywidualne, projekty zespołowe, testy, dyskusje, prezentacje), wzbogacone symulacjami najistotniejszych sytuacji, z którymi spotykają się uczestnicy w codziennej praktyce.

    Moduł I
    ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
    Rynek obecnie i w przyszłości
    • tendencje rozwojowe rynku i nasza odpowiedź na nie
    Planowanie działań
    • realizacja celów bieżących - standardy pracy - wskaźniki standardów pracy
    • rozwój ilościowy i jakościowy rynku - planowanie
    • tworzenie planów sprzedaży - w swoim regionie
    Planowanie działań z klientami
    • potencjał klientów (kryteria analizy i oceny)
    • klienci kupujący (kryteria analizy i oceny)
    • klienci potencjalni (kryteria analizy i oceny)
    Mierniki efektywności działań sprzedażowych
    • ocena efektywności działań sprzedażowych
    • mierniki oceny efektywności
    Kontrola planu sprzedaży - narzędzia kontroli
    • analiza sprzedaży
    • analiza udziału w rynku
    • analiza wydatków marketingowych w stosunku do wyników uzyskanych
    • analiza sprzedaży w oparciu o rynek i klientów (nowi, utraceni, nie usatysfakcjonowani)
    Raporty i analizy
    • informacje niezbędne do stworzenia spójnych i prostych raportów
    • tworzenie raportów
    Moduł II
    OCENIANIE I MOTYWOWANIE HANDLOWCÓW
    Uwarunkowania motywacji handlowców
    • rozpoznanie cech indywidualnych
    • cechy stanowiska pracy
    • uwarunkowania wewnętrzne
    Prowadzenie rozmów oceniających
    • ocenianie jako element kierowania
    • style rozmów oceniających
    • ocenianie a motywowanie
    Sposoby udzielania pochwał i krytyki przez przełożonych
    Modyfikacja zachowań a kojarzenie interesów pracowników i organizacji
    • system nagradzania - za co i jak nagradzać?
    • wzmacnianie poczucia identyfikacji z firmą
    • informacyjne sprzężenie zwrotne
    Motywowanie a style kierowania
    Grupowe techniki motywowania
    Materialne i pozamaterialne narzędzia motywowania
    Zasady prawidłowego stosowania nagród i kar

    Moduł III
    PODNOSZENIE KWALIFIKACJI HANDLOWCÓW - COACHING I SZKOLENIE
    Różnice między coachingiem a zarządzaniem
    Cele pracy coachingowej (różnice pomiędzy pracą z podwładnymi w roli coacha a pracą kontrolną)

    Planowanie działań coachingowych
    • cele sesji coachingowy
    • czas trwania coachingu
    • mierniki monitorowania rozwoju
    Rola szefa (coacha) w zespole. Podstawowe zadania szefa przy coachingu:
    • zdefiniowanie mocnych i słabych stron pracownika - analiza kompetencji
    • zdefiniowanie obszarów rozwojowych pracownika
    • zaplanowanie metod i środków rozwoju pracownika
    Planowanie pracy z podwładnym :
    • potrzebne informacje - wyznaczony cel, sposoby jego realizacji, efekty działań (wyniki) w ostatnim okresie
    • zdefiniowanie elementów do obserwacji i poprawy w czasie pracy z podwładnym
    Podstawowe reguły i zasady uczenia się dorosłych
    • motywacji wewnętrzna - jej rola w procesie uczenia się
    • szkolenie i uczenie dorosłych - zasady
    Umiejętności rozwijane w procesie coachingu
    Efektywne prowadzenie rozmów podczas sesji coachingowych
    • sposoby przekazywania uwag pozytywnych - i ich funkcja motywacyjna
    • sposoby wskazywania obszarów wymagających poprawy
    • prowadzenia rozmowy korygującej w przypadku poważnych zastrzeżeń
    • sposoby udzielania efektywnej nagany
    Moduł IV
    BUDOWANIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM
    Rola zespołów handlowych w realizacji strategii sprzedaży firmy
    Elementy zarządzania przez cele
    • zasady formułowania celów - SMART, CLEAR
    • przekazywanie celów i zadań jako narzędzie motywowania zespołu handlowego
    Funkcjonowanie zespołów w firmie
    • zasady sprawnego funkcjonowania zespołów
    • działania podnoszące skuteczność zespołów
    Budowanie zespołu
    • rola i zadania lidera zespołu
    • etapy tworzenia zespołu
    • typy zachowań w zespole
    • identyfikacja i przydzielanie ról członkom zespołu
    • zespołowe podejmowanie decyzji
    Kierowanie zespołem
    • formalne i nieformalne źródła autorytetu
    • koncepcje stylów przewodzenia
    Diagnozowanie własnych predyspozycji przywódczych
    • skuteczność działań przywódczych

Inne informacje związane z Zarządzanie Firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |