Home > Kursy i Szkolenia > Zarządzanie w Biznesie > Warszawa > Negocjacje Zakupowe - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Negocjacje Zakupowe - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Progress Project

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Negocjacje Zakupowe - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Trening jest dwudniowym kompendium praktyki wpływu negocjacyjnego, opartym na wysokozaawansowanych technikach psychologicznych i socjotechnicznych. W przebiegu treningu autor-trener uwzględnia najnowsze i najbardziej efektywne w roli negocjacyjnej osiągnięcia neurolingwistyki (wpływ słów, składni i stylistyki wypowiedzi na układ nerwowy odbiorcy), psychologii stosowanej i psychologii temperamentu. Trening jest uzupełniony wiedzą i licznymi ćwiczeniami z zakresu psychodiagnostyki tzn. umiejętności rozpoznawania u ludzi tych cech osobowości, które mają znaczenie dla wyboru optymalnych technik w dialogu. Tym samym trening jest dydaktycznie zaprojektowany jako poziom zaawansowany o bogatym repertuarze technik zawodowych.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników
    • wywołanie wyraźnego wzrostu sprawności negocjowania i renegocjowania warunków współpracy,
    • identyfikacja strategii wpływu partnera,
    • efektywna realizacja własnych celów ekonomicznych w różnorodnych sytuacjach zadaniowych,
    • praktyczna umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania - diagnozowania cech osobowości partnera.
    Czas trwania
    16 godzin dydaktycznych - 2 dni

    Program szkolenia
    Dzień I i II
    1. Runda otwarcia
      • Wzajemne poznanie uczestników i prowadzącego, wskazanie na cele i metodykę spotkania
    2. Wpływ w komunikacji wielokanałowej
      • Oddziaływanie zasobem leksykalnym, składnią, emisją głosu, mową ciała, wpływ barw i kształtów na system nerwowy odbiorcy
    3. Techniki wpływu na etapie przed -negocjacyjnym
      • Techniki zwiększające pozycję wejściową-negocjacyjną, obniżanie poczucia monopolu dostawcy, polityka kontaktów na etapie wyboru dostawcy
    4. Psychologiczne profilowanie partnera dialogu
      • Diagnoza i portret psychologiczny partnera oraz dobór strategii adekwatnej do typu, diagnoza prewencyjna-rozpoznawanie zagrożeń, typów psychopatycznych, oszustów i bluffu.
    5. Detekcja kłamstwa wg. modelu służb śledczych-dochodzeniowych
      • Ćwiczenia z zakresu diagnozy kłamstwa i bluffu oparte na metodyce policyjnej
    6. Strategie negocjacyjne wiązane
      • Model negocjacyjny 1:1, 2:1, 3:1, ćwiczenia symulacyjne
    7. Techniki kontroli impasu
      • Kształcenie metod "łamania"oporu i kontroli konfliktu w negocjowaniu
    8. Techniki renegocjacyjne
      • Polityka lojalności, marketing relacyjny i taktyki renegocjacyjne z uwzględnieniem strategicznej pozycji dostawcy
    9. Integracja treści
      • Ćwiczenia symulacyjne, korekty plenarne, konsultacje indywidualne.
     

Inne informacje związane z Zarządzanie w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X