Zarządzanie w Oparciu o Teorię Blancharda - Warsztaty

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Altkom

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie w Oparciu o Teorię Blancharda - Warsztaty - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie skierowane do wszystkich osób - kierowników, dyrektorów, szefów, szefów projektów i zespołów, menedżerów, czyli tych, którzy w swojej pracy wykonują zadania związane z kierowaniem ludźmi.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
    • poszerzanie i uaktualnienie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności związanych z pełnieniem roli przywódczej
    • szkolenie dostarcza praktycznych narzędzi dla menadżerów możliwych do wykorzystania w jego codziennej pracy
    • rozwinięcie wiedzy i umiejętności szefów, kierowników, menedżerów w zakresie pełnienia ról kierowniczych, zarządzania zespołami oraz delegowania zadań w sposób elastyczny, dopasowany do wymogów sytuacji i posiadanych przez pracownika umiejętności
    • poprawa komunikacji na linii menedżer – podwładny
    • rozpoznanie poziomu kompetencji i zaangażowania pracownika
    • dopasowanie odpowiedniego stylu zarządzania do potrzeb pracownika
    • skuteczniejsze zarządzanie ludźmi
    • wzrost zaangażowania i motywacji pracowników
    • poznanie narzędzi motywacyjnych i sposobów ich wykorzystania, uzyskanie podpowiedzi jak inspirować pracowników do kreatywności i nowych zadań.
    Oczekiwane przygotowanie słuchaczy: Wiedza na temat komunikowania się w organizacji. Osobiste doświadczenia związane z pracą i współpracą w organizacji np. w pracy projektowej w zespole projektowym, kierowaniem ludźmi.
    Metoda szkolenia: Warsztaty: analiza przypadków, symulacje, odgrywanie ról i informacja zwrotna dla uczestników, mini wykłady, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w podgrupach, kwestionariusze.

    Tematy zajęć: ­
    1. Etapy rozwoju pracownika i szefa
      • pojęcie kompetencji i zaangażowania
      • etapy rozwoju pracownika i szefa
      • krytyczne momenty na zawodowej drodze pracownika
    2. Praca menedżera zgodnie z teorią Blancharda
      • dobór narzędzi, adekwatnych do etapu rozwoju
      • diagnoza etapów rozwoju pracownika w zadaniu
      • elastyczność i efektywność stosowanego stylu zarządzania
      • style zarządzania wg K. Blancharda - gwarancja efektywności menedżerskiej
      • zachowania efektywne i nieefektywne w czterech stylach zarządzania
    3. Zarządzanie sytuacyjne w praktyce menedżerskiej
      • specyfika działania menedżera w czterech stylach zarządzania
      • cykl komunikacji z pracownikiem - dopasowanie stylu do etapu rozwoju pracownika
    4. Analiza zespołów z wykorzystaniem koncepcji zarządzania sytuacyjnego
      • analiza i identyfikacja obszarów do rozwoju
      • planowanie działań rozwojowych
      • rozwój i motywacja pracowników - nieodłączne efekty zmian
      • sposoby motywowania (Teoria Arystotelesa o motywacji dodatniej i ujemnej)
      • ­identyfikowanie osobistych i firmowych czynników motywacyjnych

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |