Motywowanie przez Coaching - Skuteczne Stawianie Wyzwań Pracownikom - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ORYLION Fundacja Promocji Edukacyjnej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Motywowanie przez Coaching - Skuteczne Stawianie Wyzwań Pracownikom - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Lublin - Lubelskie

  • Cele
    Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy nt. modeli motywacji i zasad motywowania, przedstawienie zasad budowania środowiska organizacyjnego umożliwiającego wykorzystanie potencjału pracowników i zespołów, poszerzenie narzędzi i metod kierowania stosowanych przez uczestników szkolenia.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Kadra menedżerska wszystkich szczebli, kierownicy projektów, koordynatorzy zespołów, osoby przygotowujące się do pełnienia funkcji kierowniczych.
  • Szczegółowe informacje
    Program Szkolenia
    MODUŁ I  Natura procesów decyzyjnych i motywacyjnych człowieka
    1.Mapa Motywacji
    2.Tradycyjne podejście do motywowania: teorie motywacji ( Maslow, Herzberg, Mc Clelland, V.Vroom, Mac Gregor)
    3.Nowoczesne podejście do motywowania: ujęcie systemowe (uwarunkowania zachowanie się człowieka w organizacji, kontrakt psychologiczny, kultura organizacyjna, przywództwo relacyjne)
    4.Modelowe postawy i zachowania czyli co jest celem motywowania

    MODUŁ II  Motywowanie zespołu:
    1.Znajomość zespołu jako warunek skutecznego wywierania wpływu na jego pracę
    •Kryteria oceny efektywności zespołu
    •Kryteria oceny morale zespołu ( poziom zaangażowania pracowników, świadomość celów i wartości oraz identyfikowanie się z nimi)
    •Świadomość relacji jakie buduję ze współpracownikami – test  FIBRO

    2.Narzędzia skutecznego motywowania zespołu w sytuacjach trudnych:
    •Praca pod presją
    •Konflikt wartości
    •Rezultat poniżej oczekiwań

    3.Zabójstwo motywacji – najczęstsze błędy kadry kierowniczej

    MODUŁ III   Motywowanie pracowników:
    1.Niezbędna wiedza o pracowniku
    •Potencjał kompetencyjny – jak go rozpoznawać i uruchamiać
    •Potrzeby pracownika – wymiary motywacji zadaniowej i motywacji osiągnięć

    2.Narzędzia interwencji czyli jak wywołać zmianę zachowań
    •Przekazywanie złych informacji: konstruktywna krytyka i reprymenda
    •Przekazywanie dobrych informacji: dowartościowywanie, pochwała
    •Mechanizm działania kar i nagród

    MODUŁ IV  Uczenie się – najważniejsza zdolność w przebiegu kariery
    1.Uczenie się jako umiejętność
    2.Style uczenia się dorosłych wg. A. Kolba
    3.Dynamika rozwoju kompetencji – cykl uczenia się

    MODUŁ V  Coaching  1.Zasady przyprowadzania rozmów z pracownikami
    2.Rodzaje komunikatów interwencyjnych w instrumentarium menedżera
    3.Wdrażania do trudnych zadań oraz wspierania pracownika
    •Zasady komunikacji perswazyjnej
    •Komunikacja empatyczna
    4.Struktura rozmowy coachingowej
    •Techniki komunikacyjne niezbędne w roli coach;a

    Wartość szkolenia:
    Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

    •Zastosować wiedzę o naturze motywacji w sytuacjach zawodowych.
    •Dostosować sposób motywowania do danego pracownika.
    •Utrzymywać stałą, wysoką motywację w zespole.
    •Skutecznie stosować metodę podnoszenia poprzeczki.
    •Przeprowadzać indywidualne rozmowy z pracownikami.
    •Stawiać pracownikom wyzwania skutkujące ponadprzeciętnymi rezultatami.
    •Kształtować środowisko pracy umożliwiające pracownikom uczenie się nowych zachowań.

Inne informacje związane z coaching

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |