Motywowanie Pracowników w Branży Hotelarsko-Gastronomicznej - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Motywowanie Pracowników w Branży Hotelarsko-Gastronomicznej - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Świecie - Kujawsko-Pomorskie

  • Praktyki
    Czas trwania szkolenia: 8 godzin lekcyjnych (1 dzień)
  • Szczegółowe informacje
    Motywowanie pracowników (zespołu) do efektywnej pracy jest procesem ciągłym i niezmiernie ważnym dla zwiększania efektywności przedsiębiorstwa hotelarsko-gastronomicznego. Powstaje więc pytanie - co szef powinien robić w swojej codziennej pracy, aby motywować skutecznie. Wynagrodzenie - które jest głównym czynnikiem motywującym do pracy - często przestaje spełniać swoją rolę. Trzeba więc poszukiwać motywatorów pozafinansowych, ale również tworzyć taki system wynagrodzenia, aby ten spełniał rolę motywacyjną.
     
    Korzyści dla Uczestników szkolenia:
    Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie budowania silnej, trwałej motywacji pracowników metodami finansowymi oraz pozafinansowymi. Poznanie narzędzi do skutecznej motywacji.
     
    Szkolenie szczególnie polecamy:
    Osobom kierującym zespołem pracowników, menadżerom średniego i wyższego szczebla, szefom, dyrektorom, właścicielom.

    Metodyka zajęć:
    Ćwiczenia praktyczne, kwestionariusze diagnostyczne, wykład, dyskusja, analiza przypadków.

    Zakres tematyczny:
    • czym jest motywacja i od kogo (czego) zależy jej poziom?
    • jak budować motywację swoich pracowników?
    • metody wpływania na pracowników
    • co mają wspólnego potrzeby pracowników z motywacją do pracy?
    • czy styl kierowania ma wpływ na poziom motywacji pracowników?
    • diagnoza rozwoju kompetencji i motywacji swoich pracowników
    • motywatory pozafinansowe
    • czy pensja i premia może być długofalowym motywatorem?
    Szkolenie prowadzi:Artur Szczygieł-Ryss - trener, konsultant - absolwent pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 14 lat zajmuje się szkoleniami dla kadry zarządzającej, handlowców i personelu obsługującego klientów. Specjalizuje się w szkoleniach z różnorodnych aspektów zarządzania i kierowania pracownikami oraz zespołami, zarządzania zmianą, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Jako konsultant zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem profili kompetencyjnych pracowników, wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, badaniami marketingowymi (ilościowe i jakościowe) dotyczącymi opinii nt. usług, produktów i rynkowej konkurencji. Z Centrum Doskonalenia Kadr CEDEKA współpracuje od 5 lat prowadząc szkolenia dla menadżerów i pracowników branży HoReCa, z budowania zespołów, motywowania pracowników, technik sprzedaży osobistej, obsługi klienta. Posiada certyfikat Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (rekomendacja nr 215).

Inne informacje związane z motywacja

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |