Marketing Internetowy – Czyli jak Skutecznie Dotrzeć do Odbiorców za Pomocą Internetu - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Marketing Internetowy – Czyli jak Skutecznie Dotrzeć do Odbiorców za Pomocą Internetu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Olsztyn - Warmińsko-Mazurskie

  • Szczegółowe informacje
    Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
    • Umiejętności budowania przekazu promocyjnego w Internecie;
    • Planowania kampanii promocyjnej on-line;
    • Umiejętności zarządzania serwisami internetowymi z punktu widzenia biznesowego;
    Korzyści
    Umiejętność wykorzystania Internetu w szeroko rozumianych działaniach marketingowych nie tylko przedsiębiorstwa, ale każdej instytucji wydaje się w obecnych czasach podstawową umiejętnością wspierającą konkurencyjność i zdobywanie nowych klientów.

    Proponowane Państwu szkolenie jest wyjątkową kompilacją umiejętności marketingowych: komunikacyjnych, związanych z PR oraz budowaniem trwałej relacji z klientem, kompilacją przygotowaną przez analityków i praktyków e-biznesu.

    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy
    Dynamiczny rozwój działalności biznesowej opartej na wykorzystaniu Internetu w procesach sprzedaży czy też komunikacji stał się faktem. Mimo jednak, iż rynek ten nie jest już rynkiem bardzo młodym, ciągle istnieje problem z umiejętnościami poruszania się po nim. Jeśli instytucja zamierza skutecznie wykorzystywać możliwości jakie niesie ze sobą Internet powinno nauczyć się jak sprzedawać siebie (swój wizerunek) oraz promować swoje produkty w Sieci. Szkolenie ma charakter warsztatowo – dyskusyjny i prowadzone jest w formie wykładu oraz dyskusji moderowanej. Poszczególne bloki szkolenia kończą się wspólną analizą praktycznych przykładów.

    Program szkolenia
    1. Internet jako medium w działalności firmy
      • modele wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej;
      • jak ocenić przydatność Internetu dla przedsiębiorstwa?
      • charakterystyka „polskiego Internetu”;
    2. Wykorzystanie poczty elektronicznej
      • rodzaje przesyłek mailingowych;
      • problematyka spamu;
      • mailing jako kampania reklamowa;
      • komunikacja z klientem, czyli newsteller;
      • jak stworzyć skuteczne e-mailing?
    3. Marketing wirusowy
      • czym jest marketing wirusowy?
      • przykłady wykorzystania marketingu wirusowego: filmy, gry, kartki, inne akcje;
      • jak zarządzać kampanią wirusową?
    4. Serwis internetowy, czyli co klient tak właściwie o Tobie wie?
      • jakość użytkowa serwisu internetowego;
      • podstawowe zasady funkcjonalności serwisów WWW;
      • jak uczyć się od innych – czyli o błędach w serwisach internetowych;
      • sposoby badania funkcjonalności serwisu internetowego;
    5. Programy lojalnościowy
      • behawioralne a afektywne podejścia do lojalności;
      • lojalność.com ... czyli co?
      • sposoby budowania lojalności klienta w Sieci.
    • Czas realizacji: 1 dzień (6 godzin)

Inne informacje związane z marketing internetowy

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |