Home > Kursy i Szkolenia > Zasoby Ludzkie > Dzienne > Warszawa > Coaching - Wspieranie Rozwoju Zawodowego Pracowników - Warszawa - Mazowieckie

Coaching - Wspieranie Rozwoju Zawodowego Pracowników - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Gration Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Coaching - Wspieranie Rozwoju Zawodowego Pracowników - Dzienne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Głównym celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności pozwalającej pełnić w organizacji funkcję coacha/trenera wewnętrznego. Każdy uczestnik pozna i przećwiczy praktyczne narzędzia umożliwiające aktywne wspieranie rozwoju zawodowego pracowników. Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli, jak mobilizować pracowników do podnoszenia swoich kwalifikacji i w jaki sposób pracować z nimi, aby im to umożliwić. Zamiast ponosić finansowe i czasowe koszty szkoleń, które w przypadku pewnych osób nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, korzystniej jest pozwolić pracownikom aktywnie uczestniczyć w rozwoju własnym i firmy.

    TRUDNO JEST ZMOTYWOWAĆ INNYCH, ABY ROBILI TO, CZEGO CHCEMY

    ŁATWO, ABY ROBILI TO, CZEGO CHCĄ ONI SAMI

    W celu właściwej realizacji funkcji coacha wewnętrznego szkolenie obejmuje zagadnienia komunikacji interpersonalnej, motywowania i delegowania, kierowania zespołem, identyfikacji i rozwiązywania problemów, uczenia się osób dorosłych.
  • Szczegółowe informacje
    Odbiorcy szkoleniaMenedżerowie kierujący zespołami - kierownicy, liderzy zespołów, pracownicy działu HR -  poszukujący skutecznych narzędzi kształtowania właściwych zachowań i postaw swoich pracowników, wspierania poszczególnych członków zespołu w ich rozwoju oraz inspirowania ich do osiągania przełomowych rezultatów, chcący doskonalić swoje umiejętności wydobywania z ludzi ich ukrytego potencjału i prowadzić ich do pełnego usamodzielnienia. Korzyści Nauczenie się i przećwiczenie najważniejszych narzędzi pracy coacha.

    Wzbogacenie wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i zarządzania zespołem.

    Zwiększenie skuteczności realizowania celów.

    Rozwinięcie indywidualnych umiejętności wspierania innych w ich rozwoju i wytyczaniu właściwej strategii osiągania celów.

    Rozwinięcie umiejętności właściwego motywowania pracowników, usamodzielniania oraz kształtowania u nich optymalnej wydajności zawodowej.

    Poszerzenie świadomości, co do możliwości wpływania na zachowania i postawy pracowników.

    Nabycie umiejętności dopasowania procesu coachingu do indywidualnego profilu pracownika.

Inne informacje związane z Zasoby Ludzkie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X