Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości
ISO 9001
Przeznaczenie szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i uzyskać umiejętność badania satysfakcji klienta.
Program szkolenia:
- Wytyczne normy ISO 9001 dotyczące satysfakcji klienta
- Pojęcie satysfakcji w psychologii i zarządzaniu
- Jakość, satysfakcja
- Badania satysfakcji klienta - wprowadzenie
- Przygotowanie badania (schemat, etapy)
- Rodzaje stosowanych badań marketingowych (metody jakościowe i ilościowe)
- Rodzaje metod badania satysfakcji klienta: kwestionariusz, servqual, QFD (domek jakości), macierz wyników, wywiady ogniskowe, blueprinting
- Ćwiczenia: opracowanie kwestionariusza, przeprowadzenie wywiadów fokusowych, QFD
- Przykłady badań satysfakcji
- Podsumowanie
- Wykłady, ćwiczenia, odgrywanie ról – stymulacja w fokusach
Metodologia: Interaktywna prezentacja zagadnień szkolenia; dyskusja i wymiana doświadczeń uczestników, trenowanie sytuacji interpersonalnych przez uczestników; analizy przypadków i scenek auditowych, ćwiczenia do wykonania indywidualnie i grupowo.
Zaświadczenia: Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o odbytym szkoleniu
Czas trwania: 10 h
Termin szkolenia: 02.09.2014r.
Cena szkolenia: 400,00 zł + VAT 23% = 492,00 zł