Analiza Rynku - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Analiza Rynku - Kurs - Online

  • Cele
    Po zakończeniu kursu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
    * gromadzenia i analizowania danych rynkowych,
    * wykorzystywania narzędzi analizy rynku do opisu różnych zjawisk rynkowych,
    * wykorzystywania mierników statystycznych w zarządzaniu firmą,
    * analizowania zjawisk rynkowych w czasie,
    * przeprowadzania analiz sezonowości,
    * analizowania związków przyczynowo-skutkowych,
    * badania rynku w jego przestrzennym aspekcie,
    * dokonywania analiz chłonności i pojemności rynku,
    * określania udziału rynkowego firmy,
    * budowania map strategicznych i macierzy BCG.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Analiza rynku polega na podejmowaniu działań zmierzających do jak najpełniejszego poznania zjawisk i procesów rynkowych. Jest nieodłącznym elementem podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operatywnym w procesie zarządzania firmą.
    Kurs obejmuje zagadnienia związane m.in. z istotą rynku, informacją rynkową, zjawiskami rynkowymi w czasie oraz zjawiskiem sezonowości, związkami przyczynowo-skutkowymi zachodzącymi w organizacji, a także metodami analizy zjawisk przestrzennych. Uczestnik kursu dowie się także, jakie znaczenie ma dla przedsiębiorstwa posiadany wysoki udział rynkowy i dobra pozycja strategiczna firmy.

    Program kursu
    1. Rynek i działające na nim mechanizmy.
    2. Analiza zjawisk rynkowych w przekroju czasowym.
    3. Analiza zjawisk rynkowych w przekroju przestrzennym.
    Czas trwania: 8 tygodni

Inne informacje związane z rynki finansowe

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |