Zarządzanie Zespołem - Szkolenie

Więcej informacji

Zarządzanie Zespołem - Szkolenie

  • Cele Dzięki wiedzy i praktycznemu doświadczeniu naszego trenera zostaniesz przygotowany do sprawnego i profesjonalnego zarządzania zespołem pracowniczym.
    Weźmiesz udział w wielu ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, które pozwolą Ci:
    1. Poznać zasady, według których funkcjonuje zespół Twoich pracowników,
    2. Nauczyć się technik menedżerskich z zakresu:
    * planowania pracy zespołu,
    * motywowania członków zespołu,
    * oceniania pracy zespołu,
    * karania i nagradzania.
    3. Nabyć umiejętności kierowania zespołem w sytuacjach trudnych i kryzysowych. Metoda prowadzenia szkolenia Zarządzanie Zespołem:
    szkolenie prowadzone jest zgodnie ze sztuką uczenia się dorosłych, czyli poprzez doświadczenie. Stosując metody interaktywne takie jak ćwiczenia, gry, dyskusje w podgrupach i na forum wspólnie wypracowuje się efektywne metody zachowania się i reagowania w różnych sytuacjach.
  • Praktyki Zarządzanie zespołem, kierowanie zespołem - szkolenie poświęcone temu zagadnieniu przygotowaliśmy specjalnie z myślą o menedżerach, którzy chcą jeszcze sprawniej, wydajniej kierować swoimi pracownikami.
    Projesjonalne zarządzanie zespołem powoduje, że tak kierowany zespół pracowników "zaskakuje" swojego menedżera. Zaskakuje tym, że osiąga znacznie więcej niż tylko postawione przed nim cele, przekracza je i idzie naprzód osiągając sukces. Jak to się dzieje, że jeden zespół osiąga sukces za sukcesem a inne nie realizują nawet minimalnych celów? Odpowiedź i recepta to zarządzanie zespołem według nowoczesnych i sprawdzonych metod kierowania ludźmi.
  • Szczegółowe informacje
    1. ZESPÓŁ.
    • Definicja.
    • Geneza.
    • Problematyka.
    • Zasady funkcjonowania grup.
    2. SZEF VS. PRZYWÓDCA.
    • Definicja.
    • Charakterystyka.
    • Cechy wspólne i różnice.
    3. FUNKCJONALNY MODEL PRZYWÓDZTWA.
    • Cele.
    • Potrzeby indywidualne.
    • Potrzeby grupy.
    4. SPOSOBY ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM.
    • Tworzenie zespołu.
    • Expose szefa.
    • Planowanie celów i pracy zespołu.
    • Karanie i nagradzanie pracowników.
    • Metody motywacji.
    • Ocena wydajności pracy zespołu.
    5. KOMUNIKACJA.
    • Komunikacja z zespołem.
    • Komunikacja wewnątrz grupy.
    • Sposoby prowadzenia zebrań.
    6. NARZĘDZIA SZEFA.
    • Zestaw narzędzi psychologicznych.
    • Sposoby radzenia sobie z narzekaniem pracowników.
    • Mediacje szefa.
    • Zwalnianie pracowników.
    7. ZARZĄDZANIE CZASEM MENEDŻERA I ZESPOŁU.
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie